czwartek, 22 września 2022

Minnie Mouse czyli małe układanki dla małej miłośniczki Myszki Minnie

 

CZEŚĆ!!

Gdzie tu kontynuacja postów z wypraw 😔?  Pojawią się - zima nadchodzi, to trzeba ponadrabiać to i owo.
Na wstępie powiem, że o mało zawału nie dostałam, bo blog nie chciał się mi wyświetlić, a jak już miał to po dłuuuuuuugim załadowaniu strony. To prawie 4 lata pisania, recenzowania, dzielenia się z Wami wszystkim, włącznie z ułożonymi puzzlami. Blog to coś w rodzaju pamiętnika 📝, tyle że publicznego pamiętnika.
Na szczęście awaria ustała i znów mogę przelewać tu wszystkie nasze pasje i nimi się z Wami dzielić.

LECIMY!

Kwadratowe pudełko, a w środku aż 4 układanki złożone z różnej ilości elementów:
🧩 - 35 elementów;
🧩 - 48 elementów;
🧩 - 54 elementy;
🧩 - 70 elementów.

Rozmiar każdej układanki 👉 20,5 x 28,5 cm 👈.
Numer katalogowy 👉 34119 👈.
Firma: TREFL.
Proponowana grupa wiekowa: 4+.

Po otwarciu pudełka, znajdziemy w środku jeden worek, a w nim wszystkie puzzle. Wszystkie cztery układanki są ze sobą zmieszane.
Jest dużo i kolorowo - łącznie 207 elementów.

Zmieszane - super 😓 - ale jak dziecko może je układać? Jak taki 4latek może rozpoznać który puzzel jest do danej układanki? Otóż, sprawa jest na prawdę banalna:
Z tyłu każdego obrazka są wzorki (na jednym nie ma nic). Segregujemy puzzle "tyłeczkami". Osobno kropeczki / puste / kwadraty / krzyżyki - co widać poniżej:

Następnie bierzemy jedną kupeczkę i dziecko (czy tam dorośli - czemu by nie) może układać. Bardzo szybko można się domyśleć, który obraz jest przez nas układany.
Jeśli nie, możemy dziecko uczyć powoli liczyć. Liczenie puzzli (elementów) na pewno będzie przyjemne. Eee.. jak to było? - Przez zabawę do nauki 😁.
Teraz wystarczy podkleić puzzle, lub kupić odpowiednią ramkę na każdy obraz i nasza mała dama będzie miała miły wystrój w pokoju:

Puzzle te bardzo przyjemnie łączą się z 👉 Trefl, 100 elementów, Minnie Mouse (91757)👈:

Dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze i obecność. Do zobaczenia!

🧩🧩🧩   🧩🧩🧩

ps. Zbliżamy się powoli do 400 ułożonego obrazu z puzzli. Jeszcze troszkę trzeba, by ta magiczna liczba wybiła. Czy ten rok zakończymy z tym wynikiem?

ps2. Mam postanowienie poprawy, jeśli chodzi o publikację postów oraz zaglądanie do Was na blogi.
Muszę też zmobilizować się i sprawdzić, czy wszystkie blogi, jakie w spisie posiadam są aktualne, bo już się mi rzuciło coś niecoś. Czyli czas na aktualizacje 😀.

5 komentarzy:

  1. No super, już rozdzielenie tych puzzli to niezła zabawa!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie zobaczyć postacie, które czarowały mnie za dziecka i zresztą nadal to robią. :) Blog mi też ładował się wieki, każda niemal strona, jak i moja własna. Pisz kochana, cieszę się, że tu jesteś. :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te myszkowe obrazki, sama bym sobie gdzieś tam powiesiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zachwycona układankami. Też czekam na Twoje relacje z wyjazdów urlopowych. U mnie dopiero dzisiaj można normalnie pisać komentarze. Oddałam nawet komputer do serwisu aby go sprawdzono.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: