niedziela, 22 maja 2022

#363 Trefl - 1000 elementów - Minnie Mouse

 MINNIE MOUSE

Firma: TREFL

Ilość elementów: 1000

Rozmiar: 68,3 x 48 cm

Numer katalogowy: 91757

Pudełko :)

Kochani,
Tym z Was, którzy dotrwali do końca dzisiejszego dnia i przebrnęli przez 6 postów, radośnie krzyknę: dziękuję! 🧡

Na koniec sympatyczna Myszka Minnie. Myślę, że ją większość z Was ją zna i może darzy sympatią. Miłość Myszki Mickey. Tematy bajkowe zawsze na plus. Bardzo je lubię, szczególnie takie, które były w czasie mojego dzieciństwa.

Ułożony obraz z puzzli :)

Czyż te puzzelki nie są urocze? Spędziłam nad nimi kilka dni, bo praca nie pozwalała mi na dłuższe dłubanie w ciągu doby. Bardzo przyjemne puzzle. Stopień trudności, jak dla mnie średni.
Łapcie na koniec parę ujęć/ zbliżeń:



Na stole wylądowały kolejne puzzle, maluszki związane z Minnie :) Spodziewajcie się z czasem kolejnych puzzlowych postów właśnie z nią (4).

Więcej puzzli, więcej Lego, podróży i bieżących zdjęć znajdziecie jak zawsze na moim profilu na INSTARGAMIE, na który serdecznie zapraszam:


Jeśli jeszcze Ciebie tam nie ma - wpadnij i zobacz, czy profil się spodoba. Jeśli tak, napisz parę słów, zaobserwuj czy daj serducho. Będzie mi miło.

Do usłyszenia niebawem, bo LegoPrasówka znów ma zaległości, podróże też i wiele innych :)

18 komentarzy:

  1. Rewelacyjne puzzelki :) I zgadzam się z poprzedniczką, że to świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczam :) Puzzle zawsze będą dobrym prezentem, trzeba tylko trafić w odpowiedni wzór.

      Usuń
  2. no, i właśnie, jak poprzednio wspomniałem, taki puzzel określiłbym jako upiorny, tyle ma jednolitych obszarów, że można się wścieknąć pasując poszczególne kawałki...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1000 to idealna ilość :D Ja kupiłam siostrze 3000 i teraz mamy wielki problem :D Zwłaszcza, że 70% obrazka to gradientowe niebo i woda o.o Hahah.
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O - 3mam kciuki :) Pochwalcie się ułożonym obrazkiem.

      Usuń
  4. Piękne te obrazki na puzzlach, aż się łezka w oku kręci... wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Jakie urocze! Uwielbiam motyw Myszki Mickey i Minnie! Cała ta bajka zawsze była moją ulubioną dobranocką a Kaczor Donald to mój faworyt :) i Goofy też, przezabawny! Miło powspominać... chodź do tej pory ogladam te bajki ^^ Najbardziej lubię pełnometrażówkę "Goofy na wakacjach" jeżeli jeszcze nie widziałaś to gorąco polecam, tę bajkę mogę oglądać na okrągło :) Puzzle piękne, bardzo podoba mi się ta grafika :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do pozostałych postów związanych z Myszką Miki. Na dniach pojawią się mniejsze obrazki z Myszką Miki.

      Usuń
  6. Ojej, taka układanka na pewno wymagała sporo czasu ale jednocześnie dostarczyła mnóstwa radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas to pojęcie względne, ale przyjemne są takie puzzle.

      Usuń
  7. Jakie fajne :) Ostatni raz układałam puzzle jak z znajomym uderzyliśmy na Zakopiec, i tam gdzie wynajęliśmy pokoje w świetlicy puzzle były dostępne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo miło czytać, że są takie miejsca gdzie można za free sobie podłubać.

      Usuń
  8. Spora ilość elementów jak na bajkową tematykę ale po tę myszkę to niejeden dorosły sięgnie <3

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: