sobota, 9 lutego 2019

Domowy HOT-DOG w wersji Marco.

- Zjadłbym hot-doga - mówi Marco.
- W sumie, dobry pomysł - odpowiedziałam.
Patrzę na Jego oczy. Nie, nie, nie nie - siedziało mi w głowie.
- Spoko, zrobię - Marco przerwał szybko milczenie.
Jakże dobrze czasem usiąść i czekać na "podanie do stołu".


Składniki:
➡️ Cebula,
➡️ Ogórek kiszony;
➡️ Cebula prażona;
➡️ Ketchup;
➡️ Musztarda;
➡️ Parówka.

Hmm... czegoś jeszcze brakuje? aaaaaaaaaaa
➡️ Bułka hot-dogówka z naszej piekarni 😊:

Wykonanie:
➡️ Parówkę ugotować.
➡️ Białą cebulkę pokroić drobno w kosteczki.
➡️ Ogórki pokroić w paski. 
➡️ Rozkroić bułkę na pół, tak aby się trzymała.
➡️ Bułkę pomazać od środka musztardą.
➡️ Włożyć ugotowaną parówkę do środka.
➡️ Parówkę obłożyć ogórkami.
➡️ Posypać wszystko białą cebulą.
➡️ Polać troszkę ketchupem.
➡️ Posypać całość prażoną cebulą.
➡️ Znów polać wszystko ketchupem.

 SMACZNEGO!

życzy Marco.

94 komentarze:

  1. Domowe najlepsze!:D
    Często robię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nabrałam ochoty:)))smakowici wygląda:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie jadłam hot-doga, bo w tych kupnych nie podobają mi się bułki, ale Wasz wygląda smacznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Jest bardzo smaczny.
      ps. Bardzo rzadko jemy te kupne.

      Usuń
  4. Mniam, mniam. Aż zgłodniałam.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie! Chętnie skorzystam z Waszego przepisu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi ochoty, ponieważ wieki go nie jadłam.
    Twój wygląda przepysznie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że są też świeże warzywa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Późno już, a u Was tak pysznie... Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię hot-dogi ale rzadko je jadam

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym zjadła, chyba pora na jakieś sycące śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za parówkami, więc hot dogi do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast parówki można dać inną cieńszą kiełbasę ;)

      Usuń
  12. Domowe posiłki są najlepsze, dzięki za inspirację - już czas upiec bułki do hot dogów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W większości parówek jest wszystko z wyjątkiem mięsa. Na szczęście można kupić "mięsne" parówki i z takich domowy hot dog jest do zaakceptowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo zrobiłaś mi smaka na hot doga.
    Uwielbiam takie szybki jedzonko, ni to zdrowe ni to niezdrowe, w końcu buła dobra, ogórek jeszcze lepszy, a że parówka take sobie... ale smak się liczy! Jeśli dobra i z berlinek, to biorę! Przepis zapisany, wiem co będę jeść, gdy nie będzie chciało mi się gotować, a fast food będzie nie po drodze.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aiko, cieszę się, że jesteś. Miło czytać komentarz od Ciebie.
      Zamiast parówki może być inna cieńsza kiełbaska - byleby nie zajmowała objętościowo dużo miejsca.
      pozdrawiamy.

      Usuń
  15. Ale narobiliście mi smaka! ;) Wygląda przepysznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Oj tak. To prawda. Miastowe też nam nie smakują za bardzo.

      Usuń
  17. Taki trochę hot-dog, trochę kebab.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na razie mam dosyć wszelkich hod-dogów i tym podobnych rzeczy. Ale apetycznie wygląda, nie powiem, że nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas nie zaszkodzi, ale na siłę nie namawiamy.
      Serdeczności i dziękujemy za odwiedzinki.

      Usuń
  19. Uwielbiam takie żarełko :). Musze wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie idealny przepis na dobrą kolację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie. Jak dla nas to "danie" jest możliwe do zjedzenia i na śniadanie i na obiadek :D

      Usuń
  21. domowe są najlepsze.. no i wiesz, co jesz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo prosty i fajny przepis. już sprawdzony. dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja najbardziej lubię jeść hot dogi w domu, bo zawsze się nimi ubrudzę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Domowe wersje zawsze są lepsze :) Aż mam ochotę na takiego hot doga

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealne gdy dopadnie mały głód a lodówka pusta i czasu na gotowanie nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buuu...
    Mam taką ścisłą dietę, że niestety nie mogę jeść takich smakołyków...
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda smakowicie, dawno takich nie robiłam :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Oo, takich jeszcze nie jadłam! Najczęściej robię takie obładowane warzywami - sałatą, rzodkiewką, pomidorem, żeby trochę zagłuszyć sumienie ;) Świetny pomysł ze smarowaniem bułki musztardą, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy sie, że pomysł się spodobał. Powodzenia :) i smacznego.

      Usuń
  29. No dzięki, a ja jestem taka głodna!!! Aż dzisiaj zrobię @.@

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda pysznie! Uwielbiam hot-dogi! ❣️

    OdpowiedzUsuń
  31. Tez bym zjadła taki domowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecamy, a jak coś to i zapraszamy na wspólną wyżerkę :D

      Usuń
  32. Proste, szybkie i na pewno smaczne :)
    Lecz nie dla mnie, dieta zabrania wielu składników.

    OdpowiedzUsuń
  33. Od czasu do czasu, nie zaszkodzi :) Przepis wydaje się prosty, więc może kiedyś wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcamy. Zawsze do środka można włożyć coś swojego. :)

      Usuń
  34. Smacznego , szybko i prosto i wygodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Od czasu do czasu tez robię domowe fast foody. Przynajmniej wiem, co jem 🙂

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak mężczyzna gotuje to trzeba siedzieć spokojnie i czekać, nie rozpraszać go i koniecznie pochwalić po posiłku, żeby chciał gotować znowu :D

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: