środa, 11 maja 2022

#357 Trefl - 1000 elementów - Kolaż z pieskami

 KOLAŻ Z ZABAWNYMI PIESKAMI

Firma: TREFL

Ilość elementów: 1000

Rozmiar: 68,3 x 48 cm

Numer katalogowy: 29145

Część pudełka. W pudełku są aż 2 różne układanki. :)


Kochani,
czy są tu miłośnicy piesków? Bo ja jestem większą "psiarą" niż "kociarą", pomimo że kocham wszystkie prawie wszystkie zwierzątka świata.

Lubię puzzle z motywem zwierząt. Nie ważne czy to pieski, kotki i dzikie zwierzęta. Zwierzęta, ciekawe miejsca świata, bajki, samochody itd. itp. - każdy motyw lubię układać. Jedynie nie przepadam za puzzlami artystycznymi, malarskimi - chociaż i takie się pojawią, bo kilka do kolekcji wpadło.

Ułożony obraz w całości :)

Poza ramką, bardzo szybko poszło mi tła od każdego pieska oraz niektóre akcesoria zwierząt np. motylek, żółty kapelusz z paskiem czy czerwona muszka. Na koniec układałam każdego psa z osobna.
Dodam, że też lubię układać kolaże, bo są szybkie bez względu na ilość elementów.

Wieczorem, o godzinie 18:00 wleci drugi obraz z pudełka - również z motywem piesków, a raczej jednego słodkiego pieska.

🧩🧩🧩 🧩🧩🧩 🧩🧩🧩

1. Czy podoba się Tobie ten obraz?
2. Jesteś bardziej kocio- czy psio-lubem? 
3. Masz jakieś zwierzątka w domu?

16 komentarzy:

  1. Kocham zarówno psy, jak i koty, ale koty bardziej skradly moje serce. Mam dwa psy i jednego kota. Ten kolarz bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem fanką widoczków. I też najmniej lubię układać obrazy, bo tam nie ma wyraźnych granic

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jakie słodkie. Takie puzzle układa się z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń

  4. Jakie fajne słodziaki ja wole pieski i kilka w swoim życiu miałam ale teraz nie mam żadnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za komentarz. Też mieliśmy dużo piesków, obecnie mamy 7go słodziaka.

      Usuń
  5. Też jestem zwierzęciarą :D. Kocham wszystkie zwierzaki, jednak moim faworytem są koty ^^. Mimo to puzzle są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sady Sana w takim razie poszukam coś z kotami, z dedykacją dla Ciebie.

      Usuń
  6. Bardzo fajne zestawienie psiaków. Ja jestem kociarą i mam kocurka ❤

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: