niedziela, 1 maja 2022

#354 Trefl - 500 elementów - Minionki - Zwariowana kolekcja zdjęć

 MINIONKI - ZWARIOWANA KOLEKCJA ZDJĘĆ

Firma: TREFL

Ilość elementów: 500

Rozmiar: 48 x 34 cm

Numer katalogowy: 37390

Pudełko :)

Kochani,
zapraszam na post puzzlowy 🧩 z dziwnymi stworkami - Minionkami.

Pisząc ten post zastanawiam się skąd wzięła się nazwa żółtych stworków. Z pomocą jak zawsze przychodzi "wujek Google" 😎.
Minionki - śmieszne dwuokie i jednookie stworki, które poświęcają się słowu służyć (ang. minion), a wygląd ich podobny jest do banana. Nawet kolor skóry stworków, nie przez przypadek jest żółty.

Ułożony obraz :)

Puzzle, pomimo połączenia żółtego koloru i niebieskiego - bardzo przyjemne. Nie miałam większego problemu ze znalezieniem miejsca dla każdego z nich. Wskakiwały szybko same w odpowiednie miejsce.
Obrazy puzzlowe z Minionkami jeszcze nie raz pojawią się na blogu.

🧩🧩🧩 🧩🧩🧩 🧩🧩🧩

1. Te śmieszne stworki albo się "kocha" albo omija szerokim łukiem. A co Ty o nich sądzisz?
2. Czy oglądaliście którąś animacje z Minionkami? - Jakie wrażenia?

20 komentarzy:

  1. Oglądałam, ale nie jestem fanką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. :) Dziękuję Agnieszko za pozostawienie komentarza.

      Usuń
  2. 500 elementów to sporo, jest co robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale lepsze są puzzle złożone z minimum 1000 elementów :)

      Usuń
  3. Kocham :) Są takie słodkie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie miałam z nimi do czynienia chociaż wiem co to jest :-) Nie wiem , czy je lubię :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za obecność.
      Może zobaczysz chociaż jeden odcinek? a nóż się spodobają :D

      Usuń
  5. Uwielbiam puzzle. Seria niemożliwa to moja ulubiona.ostatnio skonczylam wlasnie imposible minions :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO Impossible - świetnie. Na razie mamy w kolekcji z dinozaurami, ale czy ułożę ją kiedyś - nie wiem.

      Usuń
  6. Fajne. I zdecydowanie jest co układać!

    OdpowiedzUsuń
  7. super puzzle, z pewnością spodobałyby się moim dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj z tej strony Łukasz z Gadżetów na dobry dzień ;)
    Jestem tu po raz pierwszy i zaczyna mi się tu u Ciebie podobać - będę wpadał częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łukaszu, dziękuję. Bardzo mi miło Ciebie gościć i oczywiście - zapraszam.

      Usuń
  9. Dzieciaki uwielbiają Minionki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam minionki:D oglądałam wszystkie bajki o nich xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOoooo :) Witam w klubie. Podwijamy rękawy bo w kinie poleci kolejna baja :)

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: