sobota, 30 kwietnia 2022

#353 Trefl 1000 elementów - Avengers - Koniec gry

 AVENGERS - KONIEC GRY

Firma: TREFL

Ilość elementów: 1000

Rozmiar: 68,3 x 48 cm

Numer katalogowy: 10626

Pudełko :)


Kochani,
nadchodzi post puzzlowy 🧩.

Puzzle te ułożyłam w tym roku (2022). Bardzo spodobał się mi zlepek wszystkich znanych mi postaci Marvel'a. Nie pamiętam co prawda każdego z imienia, ale wszystkie są mi znajome. Myślę, że prawie każdy z nas kojarzy "Człowieka pająka" - SpiderMana.

Ułożony obraz z puzzli.

Obraz układałam dość szybko. Poszczególne elementy same wskakiwały w odpowiednie miejsca. Niestety już na samym początku odkryłam, że będzie minimum 1 brak. Niestety, braków na koniec okazało się aż 4!, za to w odwecie zostało mi aż 8 podwójnych puzzli.
Podwójne elementy.

W takich sytuacjach zawsze można reklamować obraz z wybrakowanymi elementami, ale nie zrobiłam tego i raczej nie zrobię. Firma Trefl nie robi problemów, jeśli wzór jest na stanie - wysyłają pod wskazany adres nowe pudełko. Obecnie na prawie 300 ułożonych wzorów z naszej polskiej firmy Trefl, dwa razy trafiły się mi puzzle z brakami. Statystycznie, to na prawdę bardzo rzadko.

Zapraszam do oglądnięcia w przybliżeniu kilku ujęć z bliska. Pomogą one Wam zlokalizować miejsca, w których znajdują się 4 brakujące puzzle.







🧩🧩🧩 🧩🧩🧩 🧩🧩🧩

1. Czy lubicie filmy z postaciami Marvel'a?
2. Czy znacie którąś postać, która znajduje się na układance?
3. Jakie plany macie na majówkę?

8 komentarzy:

  1. Wow, ile szczegółów, podziwiam za cierpliwość i uważność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, dziękuję :) Mimo wszystko obraz bardzo szybko się układało.

      Usuń
  2. Wow, jestem pod wrażeniem puzzli, ich ilości, kolorystyki i szczegółów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudne do ułożenia, ale efekt świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmy oglądałam i nawet mi się podobały Postacie kojarzę

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: