czwartek, 5 maja 2022

#355 Trefl - 500 elementów - Stary Most w Mostarze, Bośnia i Hercegowina

 STARY MOST W MOSTARZE, BOŚNIA I HERCEGOWINA

Firma: TREFL

Ilość elementów: 500

Rozmiar: 48 x 34 cm

Numer katalogowy: 37333

Pudełko :)


Kochani,
dzisiaj zapraszam Was na wycieczkę puzzlową do Bośni i Hercegowiny 🧩.

Podróże dalekie, za granicę nie zawsze są możliwe. W puzzlach kocham właśnie takie obrazy, które mogą nas przenieść do różnych krajów i zobaczyć nie jeden piękny obiekt, podziwiać inną florę i faunę. Dzięki puzzlom możemy zwiedzić praktycznie każdy zakątek naszej ziemi bez wychodzenia z domu 😍. (Żart 😁) Puzzle kupuję przeważnie w sklepach stacjonarnych, więc mimo wszystko ruszam na łowy do przeróżnych sklepów. Niemniej jednak wszystko można uczynić za pomocą magii internetu.

W Mostarze nie byłam, nawet w samej Bośni i Hercegowinie też nie. Podziwiam jednak ten Stary Most, który zamieszczony jest w tak żywych kolorach na puzzlach.
Ułożony obraz :)

Rzeczka płynie, w tle widać góry. Zamykam oczy i próbuję się przenieść w to miejsce.
Nie pamiętam czy jeszcze zwiedzimy ten kraj, ale z czasem przeniesiemy się np. do Ameryki, Azji czy nawet polecimy do Australii.
🧩🧩🧩 🧩🧩🧩 🧩🧩🧩

1. Czy byliście w Mostarze? Jeśli tak, to jakie macie wspomnienia z tego miejsca?
2. A może w Mostarze nie byliście, ale macie takie plany?
3. Byliście może w Bośni i Hercegowinie? Jeśli tak, to co polecicie zwiedzić w tym kraju?

20 komentarzy:

  1. Wow, jaki widok. Aż chce się układać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam puzzle, ale ostatnio układałam bardziej wspołczesne grafiki, az mnie teraz naszło na jakis pejzaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam nie byłam i chyba bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Też nie byłam i chętnie bym pojechała do takiego miejsca.

      Usuń
  4. Takie podróże tez bywają zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam, ale z chęcią bym tamte regiony odwiedziła, mocno kusi mnie Albania i Czarnogóra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melko, dziękuję za wizytę na blogu. 3mam kciuki i niech to kuszenie stanie się faktem :)

      Usuń
  6. Mam słabość do wszelkich mostów. Poproszę o więcej:)))
    Pozdrawiam zapachem po pierwszym majowym deszczu

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Wygląda pięknie. Ja niestety nie mogę się pochwalić cierpliwością do puzzli :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości można przy puzzlach się nauczyć i determinacji :)
      Lecz fakt, potrzeba mieć cierpliwość by je układać :)

      Usuń
  8. Wow! Ale piękny widoczek! Ja niestety w Bośni i Hercegowinie nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. W BiH nigdy nie byłam. Ale zdjęcie do układania jako puzzle super 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planujesz podróż do tego kraju?
      A co do puzzli - zgadzam się.

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: