poniedziałek, 21 lutego 2022

Gazetka Lego Minecraft 01/2022

Wyrzutnia TNT + Szkielet

Cześć!

Dawno, dawno temu próbowałam tą grę ogarnąć, ale szło mi tak źle że nie rozumiem nadal o co w niej chodzi. Może nie do końca tak. Rozumiem, że się w tej grze buduje domy czy różne konstrukcje. Karmi zwierzęta i rozmnaża, zdobywa się jedzenie. Rozumiem, że chodzą tam jakieś zombiaki, szkielety i inne zagrażające nam stworki ale ... Nie rozumiem jak się to ogarnia, jak zrobić te wszystkie latarnie, stoły i mebelki. Po prostu gra dla mnie nie do ogarnięcia. Czy kiedyś się to zmieni? Może tak, ale nie daję gwarancji.

Gry nie rozumiem, ale podobają się mi niektóre zestawy z serii Minecraft i nawet się cieszę, że gazetkowa wersja się przyjęła. W 2021 roku wyszedł pierwszy i jedyny numer. Przyjęty został w sposób radosny przez fanów gry (i nie tylko - jestem na to dowodem). Na końcu zobaczycie / przeczytacie, że w 2022 roku seria gazetkowa da nam kolejne numery i "minecraftowe zabawki".

Po takim mini wprowadzeniu zajmijmy się tym co dostajemy dzisiaj do ręki. Do gazetki mamy dołączonych 25 klocków z których możemy zbudować:
➡ Szkielet (minifigurka);
➡ Wyrzutnia TNT.


Niewielka konstrukcja terenu z wybuchającym elementem oraz Szkielet, który trzyma łuk. Dostajemy też klocki z fakturą (imitacją) cegły - co jest na plus. Na zielonym terenie znajduje się też pochodnia. W grze podobno te zombie i szkielety boją się ognia więc pochodnie są bardzo często konstruowane przez graczy.
Zestaw jest bawialny. Skoro mamy wyrzutnie TNT - nie może być inaczej.


Wyrzutnia skacze bardzo daleko. Uważajcie na oczy. Może nie zaboli jak nas dotknie, ale lepiej dmuchać na zimne. Nikt nie chce obrywać klockiem, a raczej zbiorem klocków. Bawialność super. Można dokupić drugi numer lub stworzyć ze swoich klocków kolejną wyrzutnię i bawić się w to, kto najdalej ją wystrzeli.
Zobaczmy jeszcze jak wygląda nasz Szkielet z bliska i jego broń.



Szkielet, jak sama nazwa wskazuje to prawdziwy szkielet. Jedynie co to głowa jakaś kwadratowa. Praktycznie wszystko co dotyczy serii Minecraft cechuje się kanciastością, kwadratością, ale o tym się przekonacie nie raz, gdy będą wpadać recenzje.
Nasz Szkielet wyposażony jest w broń - łuk ze strzałą w kolorze brązowym:


W kolejnym numerze na 2022 rok, który ukaże się 21 kwietnia (niestety troszkę musimy poczekać) dostaniemy figurkę Alex z młotem? łopatą? - sama nie wiem czym 😁. Mimo to widzę tutaj wędkę ze srebrną rybą, kotem i owcą.

Kurczaki!! Aż 3 zwierzątka!!!!!!!!! Nie ukrywam, ale bardzo, ale to bardzo podobają się mi te dodatki, które będą w drugim numerze. Nie mogę go przegapić! A Wy??

14 komentarzy:

  1. Lego to taka zabawka, która od lat cieszy nie tylko najmłodszych i nigdy się nie nudzi. Nie znam drugiej takiej zabawki która by tak długo przetrwała, Jeżeli chodzi o gry to nigdy nie przepadałam ze takim w których trzeba dużo myśleć. w końcu ma ona głównie mnie odprężać a nie zmuszać mój mózg do myślenia. Fajnie że macie taką pasję, jak piszesz ważne żeby w ogóle jakąś mieć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za wyczerpujący komentarz.
      Faktycznie Lego sięga czasów ho ho ho, że mnie jeszcze na świecie nie było. Jestem w trakcie budowy tego Magicznego Wesołego Miasteczka (za niedługo wlecą recenzje zestawów) i dumam nad tym, jak stworzyć makietę do tego. Na razie w głowie świta mi zakup stolika lub półki hahaha, na szerokość minimum 50 cm.

      Serdecznie pozdrawiam przy śniadanku.

      Usuń
  2. ..witam Cię serdecznie ♥ ^^
    ..klocki są zawsze na czasie, a szczególnie lego są lekkie i można z nich tworzyć przeróżne rzeczy :)
    ..jako dziecko zawsze lubiłam tworzyć wszelakie budowle, później z dziećmi się chętnie bawiłam ;)
    ..przyznaję, że teraz także chętnie bym się pobawiła klockami ;)

    - pozdrawiam ciepło, życzę uroczych chwil każdego dnia ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnSa, wiek nie jest przeszkodą do zabawy klockami - jesteśmy tego przykładem. Co więcej takich dorosłych miłośników klocków jest w naszym kraju i na świecie bardzo bardzo dużo.
      Niektórzy się nie ujawniają bo być może się wstydzą i tylko w konkretnych grupach chwalą się swoimi zdobyczami, pomysłami a co więcej - swoimi własnymi konstrukcjami.

      Myślę, że z czasem i takie rzeczy tu się pojawią. Uściski i dziękuję za komentarz.

      Usuń
  3. Klocki Lego to świetna zabawa- bardzo podoba mi się ten szkieletor!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę u wnuków ale ja z pokolenia co nie znało takich klocków.Pozdrowka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnuki to pewnie coś tam układają. Klocki uczą wyobraźni. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Grę znam tylko z nazwy:) Moja wnusia jest fanką Lego i zgromadziła już niezłą kolekcję. Czasem budujemy coś wspólnie, to fajna i kreatywna zabawa. Sporo klocków Lego zostało jeszcze po moich dzieciach, fantastyczne jest w nich to, że wszystkie do siebie pasują.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo :) Uściski do wnuczki. Może coś znajdziesz na blogu dla kochanej dziewczynki. Klocki są dokładnie, jak piszesz niesamowite, bo mimo lat, wszystko pasuje do siebie. Mam też klocki z lat 90 i te współczesne bardzo dobrze się spinają ze sobą.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Moje dzieci grają w Minecraft:) ja za tego typu grami nie przepadam. To już wybieram LEGO - najlepiej jakiś zestaw typu policja, szpital czy straż pożarna:) Tam się coś dzieje.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia dla dzieci :).
      Gazetki, gazetkami - bo to doskonałe pod względem części. Zestawów też mamy sporo.

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: