piątek, 25 lutego 2022

Gazetka Lego Jurassic World 01/2022

 Raptor + kryjówka

Cześć!

Zapraszam Was na kolejną recenzję gazetki z serii Lego Jurassic World. Muszę przyznać, że nie planowałam zakupu tego numeru, jednak stało się inaczej. Do zmiany decyzji przyczyniły się:

👉 Po pierwsze oglądaliśmy ostatnio film i tak objął mnie sentyment do małych dinusiów - raptorów. W sumie to dzięki nim zostało uratowane nie jedno ludzkie życie.


Z ciekawości przyglądałam się innemu raptorowi, który mam w zestawie - został dołączony do gazetki: Lego Jurassic World 6/2020 . Okazuje się, że raptory różnią się od siebie wzorem i bardzo mnie to cieszy.

👉 Po drugie patrząc na różne recenzje - YouTube / Instagram/ FanPage oraz na zielone elementy dołączone do zestawu - a jest ich całkiem sporo (nie wiem czy nie kupię jeszcze jednej tej samej gazetki) - uznałam, że warto zgarnąć te klocki.


Bardzo fajne jest to, że dostajemy różną zieleń, a nawet różne jej odcienie. Zieleń jest bardzo poszukiwanym elementem. Przydaje się do dekoracji parków, drzew, klombów, okien - dosłownie wszystkiego.

Sam zestaw składa się z 23 elementów. I prezentuje się na prawdę dobrze. Nie przeciągając dłużej, złapcie kilka ujęć:



Jak możecie zauważyć, nasz raptor potrafi się dobrze ukryć w kryjówce. Prawie go nie widać - jedynie ogonek. Kiedy odwrócimy zestaw, z tyłu widzimy naszego geniusza kamuflażu 😁. Jednak to nie wszystko. Wróćmy do rzutu z przodu - możemy krzaki przesunąć, ponieważ są one zamontowane na ruchomych klockach i zrobić A KU KU 😁, a zabawa w chowanego zostaje zakończona.


Kiedy skończyłam układać ten mały skrawek terenu, został mi 1 klocek. Myślałam, że gdzieś popełniłam błąd (co wątpliwe przy takiej ilości) i faktycznie mamy zapas i to nawet jest klocek o sporych rozmiarach.


Na upartego możemy go dołączyć do załączonego terenu. Poszperać w zasobach klockowych i zrobić teren jeszcze bardziej zielony.

Do gazetki, w tym numerze dołączona została karta limitowana do gry. Znajduje się na niej Kartonozaur. Nie jestem kolekcjonerką kart z żadnego sezonu, więc mam tylko te, które dołączone są w gazetkach. Karta prezentuje się następująco:


Kolejny numer (2) będzie dostępny w sprzedaży już od 10 marca 2022 roku. Z 57 klocków zbudujemy potężnego T.rex'a a także dostajemy kolejną kartę kolekcjonerską.


Czy ten numer wpadnie w nasze ręce? Jeszcze nie wiem - chociaż patrząc na 57 elementów - pewnie się ten dinozaur u nas pojawi.

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą serię, mam z niej takiego samego raporta i jajko. Generalnie Jurassic Park i World to moje ukochane filmy ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to miło czytać.
      To jeszcze coś muszę pod recenzje kupić z Lego Jurassic World. W filmach się zakochałam na nowo. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Lego i dinozaury? To gratka dla młodych miłośników T-rexa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, jest jest :) A T-rex już w kolejnym numerze.

      Usuń
  3. Tygrys bardzo lubi dinozaurową animację lego.

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: