czwartek, 24 lutego 2022

Niespodzianka Candy Urodzinowego u Justynki z bloga Wielkie Małe Pasje

 

Cześć!

W blogosferze pojawiam się i znikam, znów się pojawiam i znów znikam. Wszystko to za sprawą czasu, możliwości. Są posty na które zaglądacie z przyjemnością, komentujecie. Są też wpisy, które Was nie interesują albo wiedza na dany temat jest znikoma. Mimo to nie jedna z Was/nie jeden z Was zatrzymuje się tutaj. Przegląda treści obecne, zagląda do archiwum. Pojawiają się nowe wyświetlenia, komentarze, baa nawet obserwacje. I szczerze napiszę: DZIĘKUJĘ 💗!

Nie wiem jak do tego doszło, ale nie zrobiłam podsumowania; nie napisałam o ważnej mniej lub bardziej informacji, że 31 stycznia ten pamiętnik, zlepek wszystkiego i niczego obchodził 3 lata swojego życia w sieci. Jestem z tego dumna. To też poza puzzlami, klockami, karteczkami, kubkami itd. -blogowanie, moja pasja, która trwa z przerwami od mojego 15 r.ż czyli 20 lat. Najdłużej utrzymująca się pasja.

Poznałam w tym czasie Was wielu, odkrywałam nowe blogi, płakałam jak któreś zniknęły. Trudno było czytać o śmierci niektórych blogerów/blogerek i u nich zostały wspomnienia na zawsze.
Dzisiaj poznaję kolejne wspaniałe blogi, blogi pisane z pasją (każdy blog jest pisany z pasją).

Dzisiaj dziękuję Justynce z bloga: WIELKIE MAŁE PASJE, za niespodziankę którą wygrałam dodatkowo w Urodzinowym Candy.
Kiedy odpakowałam paczkę, nie mogłam posiąść się z zachwytu. Urzekło mnie hasło na paczce:

Decoupage to nie hobby,
to styl życia
i zawsze pomalowane dłonie

A w środku cudnie, własnymi rękoma zrobiona przez Justynkę - SKARPETKOWA LALA - zobaczcie jaka ona jest piękna:


Skarpetkowa lala z tyłu ma skrzydełka i śmiem cichutko stwierdzić, że to "skarpetkowy aniołek". Mam małą kolekcję różnych aniołków, chociaż nie zbieram i nie kolekcjonuję ich tak zawzięcie jak klocków czy puzzli. Aniołki są ozdobą niektórych półek i parapetów przy oknach.

Muszę Was jednak zaskoczyć, tak jak sama zaskoczona byłam. W paczce od Justynki były jeszcze inne skarby (niektóre nawet do jedzenia):


Nie wiem skąd, nie wiem jak się to stało ale przyznać muszę, że Justynka trafiła z tą niespodzianką w punkt. Uwielbiam Owoce Morza (to czekoladki w tym czerwonym kartoniku) - mogę je jeść bez opamiętania. Uwielbiam je!
Kolejny szok to piękna koperta z karteczką (na niej kilka ciepłych słów napisane - dziękuję Justynko). Karteczki / pocztóweczki zawsze mile widziane.
Nie wiem skąd Justynka wiedziała, ale właśnie po L4 miałam iść kupić notesik 😁- już nie muszę.
Świeczka jest piękna i herbatkę chętnie zaparzę i wypiję. Takiej jeszcze nie miałam.

Justynko, jeszcze raz z serca dziękuję 💗
A Wy, kochani Czytelnicy - jeśli blog Justynki: WIELKIE MAŁE PASJE jest Wam nieznany - koniecznie nadróbcie ten fakt. Zostawcie u Justynki ślad, chociaż mały.

19 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla bloga. Życzę jeszcze wielu takich urodzin blogowych.
    Śliczna niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały prezent, ta laleczka jest przeurocza❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Klik dobry:)
    Urodziny bloga z taką niespodzianką, to jest COŚ, o! Aniołkowa laleczka jest przesłodka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alElla, nie da się ukryć. Coś pięknego. Podziwiam zawsze każdą pracę rąk ludzkich.

      Usuń
  4. Wspaniały prezent od Justynki. Aniołek jest cudny. Gratuluję!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najserdeczniejsze życzenia i gratulacje dla Blogerki trzylatki :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, a lala jest przepiękna i robiona z sercem!
    Wszystkiego dobrego na blogu i w realu!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko, gratuluję tak pięknej wygranej i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko cieszę się bardzo, że niespodzianka spodobała się 😘. Tak to jest aniołek zawieszka specjalnie dla Ciebie na szczęście. Dziękuję również za tak piękny wpis 🥰❤.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, to ja dziękuję. Serdecznie ściskam i pozdrawiam. Do usłyszenia w sieci.

      Usuń
  9. Wspaniały prezent, a skarpetkowy aniołek jest przecudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lala jest urocza :) Piękna niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: