wtorek, 4 maja 2021

#331 Magiczna galeria - Trefl 500 elementów

 MAGICZNA GALERIA

Firma: Trefl

Ilość elementów: 500

Rozmiar: 48 x 34 cm

Numer katalogowy: 37392

Dzień dobry!
Dobre rano. Jak dobrze, że jest tutaj możliwość napisania postu kilka dni wcześniej, czy nawet kilka godzin wcześniej. Wracając na blogspot, myślę że wrócę też do standardowej godziny publikowania postów, czyli jak kiedyś była to godzina 5:00. W tym zakresie na pewno nic się nie zmieni (chyba, że jakiś bonus post). Nie obiecuję tylko czy wrócimy do standardowych dni publikacji czyli: wtorek, czwartek i sobota, ponieważ mam sporo zaległości w nie-puzzlowych dziedzinach (puzzle są na bieżąco uzupełniane - co ułożone to idzie w publikację).
Po tyłach jestem z filmami, grami, przepisami, podróżami i wieloma innymi tematami.
Tu też chcę PODZIĘKOWAĆ każdej/każdemu z Was, że znów do nas wpadacie. Że czytacie, oglądacie, komentujcie, obserwujecie. Postaram się też wpadać najczęściej jak się do Was.

Jak to zawsze rozgadałam się na maxa, a ułożonego obrazka z puzzli nie pokazałam jeszcze :D :

Kolaż złożony jest z 18 mniejszych obrazków oraz Olafa czytającego książkę. Główną role gra tu fiolet, biel oraz niebieski. Klimacik jest przeplatany dwoma porami roku: jesienią i zimą. Jesień bardzo lubimy ze względu na kolory i przeważnie w tym okresie ruszamy na urlop.
Obraz szybko się układał. Według standardów, zaczęłam od ramki a później pomogły mi twarze bohaterów.
Poprzednie puzzle ze Spider-Manem były zdecydowanie szybsze i łatwiejsze (przynajmniej dla mnie).


To nie pierwsze, i zapewnię też że nie ostatnie puzzle ze słodkim bałwankiem oraz Anną i Elzą. Jeśli chcecie zobaczyć co zostało przez nas już ułożone z Frozen kliknijcie > tutaj <.
A jak tam Wasze dzieci / wnuki - szaleją nadal za Olafem i przyjaciółmi? My mamy sentyment do tejże bajki Disney'a pomimo naszego wieku.

30 komentarzy:

  1. Fajna zabawa dla każdego. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Waszą cierpliwość w układaniu puzzli. Na etapie "Krainy Lodu" jest moja sześcioletnia bratanica. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annette witaj w naszych skromnych progach ponownie.
      Puzzle to odprężenie, tak samo jak układanie klocków.
      Serdeczności.

      Usuń
  3. Powstał bardzo ładny obraz Krainy Lodu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. łooo ale super zabawa puzzlowa dla fanów Frozen:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie tylko. Niemniej przyznamy się, że pomimo wieku Frozen, a dokładniej bałwanka Olafa uwielbiamy :)

      Usuń
  5. Ładne :) Oj, dawno nie układałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre zajęcie dla mózgu, popieram i sama układam dość duże puzzle, ale tylko zimą.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Mogę napisac, że moja ciocia też tak robi. Przez wiosnę - lato i jesień siedzi w ogrodzie, a w zimie układa puzzle 5000 - 6000 elementów.

      Usuń
  7. Podziwiam Waszą pasję i cierpliwość, Edytko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Bardzo to lubimy :)
      A cierpliwość zawsze tu potrzebna.

      Usuń
  8. Świetną macie pasje i wyszukałaś ładne puzzle do układania. Każdy obrazek to mógłby być oddzielnymi puzzlami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, dokładnie. Mamy też pojedyńcze mniejsze obrazki złożone z kilkudziesięciu, kilkunastu obrazów. :)
      Uściski.

      Usuń
  9. Fajna pasja i śliczne puzzle :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolaż robi wrażenie -jest przepiękny 😍
    Sama bym chętnie ułożyła takie puzzle (tym bardziej że od wieków, tego nie robiłam 😊)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lili warto od czasu do czasu coś poukładać, aby rozgrzać szare komórki :D
      Dziękujemy za wizytę i miłego łikendu życzymy.

      Usuń
  11. Witaj Edytko
    Właśnie doczytałam jak masz na imię:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. U ciebie Sikorko kolorowo i wesoło. Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu z serca dziękuję. Niech jest tak jak najdłużej.

      Usuń
  13. Nie znamy tej bajki, bo dla Tygrysa jest dziewczyńska. A wszystko takie to zło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja wiem czy taka dziewczyńska? Olaf nie jest dziewczynka :D

      Usuń
  14. Fajnie się prezentuje taki obrazek złożony z kilku mniejszych. Właśnie dzisiaj miałam okazję widzieć tego typu puzzle, tylko z samochodami.

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: