poniedziałek, 3 maja 2021

#330 Plakaty z superbohaterem - Trefl - 500 elementów

 PLAKATY Z SUPERBOHATEREM

Firma: Trefl

Ilość elementów: 500

Rozmiar: 48x 34 cm

Numer katalogowy: 37391

Witajcie Kochani!
Majówka dobiega końca. Miły i przyjemny czas przemija z prędkością błyskawicy. Udało się mi odpocząć a także ułożyć dwa kolejne puzzlowe obrazy. Postanowiłam już dzisiaj jeden z nich pokazać. Drugi obraz pojawi się jutro w godzinach porannych - czyli jak kiedyś o 5 rano.

Ułożony obraz:

Puk, puk... Czy są tu miłośnicy Marvela? Albo jeszcze w węższym zakresie Człowieka - Pająka czyli Spider-Mana? Nie ukrywam, że lubimy uniwersum Marvela tak samo jak Piratów z Karaibów czy Harry'ego Pottera. Wracając do puzzli :).
Kolaże są zawsze przyjemne w układaniu, ponieważ dużo się na nich dzieje. Są ramki i różne tła. Czy problem miałam z czerwonym kolorem i niebieskim? - Nie miałam żadnego przez wzgląd na odcienie.
Nie będę ukrywać, ale z naszymi polskimi "Treflami" jestem zaprzyjaźniona od samego początku. Marek też lubi puzzle z Trefla, bo są grube. Owszem, zdarzają się zadziorki, czy lekkie rozwarstwienia - ale która firma ich nie ma ??
Przyznam szczerze, że bardzo bym się cieszyła, gdy kiedyś ten oto obrazek (pod spodem) był cały w wersji przynajmniej 500 elementów:

Od początku tego roku ułożyłam tylko 18 wzorów (18sty pojawi się jutro), chyba że wpadliście na profil na IG lub na FanPage to wiecie co nas tu czeka. Niemniej odkąd zaczęliśmy z mężem układać puzzle, to mamy na swoim kącie ich 331. Marek mniej układa, ale treściwiej (no i skupia się głownie na Lego).
Nadal mam zaczęte puzzle 3d i konie o elementacji 13 200 > kiedyś na pewno je skończę.
Miłego wieczora i całego tygodnia. Do zobaczenia już tuż tuż...

14 komentarzy:

  1. jeju dla męskiej młodszej części graczy toż to byłby prezent idealny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne! Niemniej my też Człowieka Pajaka lubimy więc chętnie trafił w nasze ręce.

      Usuń
  2. Z takiej tematyki chyba już wyrosłam ale układanie puzzli to miłe zajęcie, czasem układamy z wnusią. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa puzzle dla młodszych i dla starszych.
      Dziecko nie ułoży puzzli samo powyżej np 1000 a co dopiero po 9000 elementów czy więcej.
      I co ciekawe w naszych puzzlowych forach to właśnie bajki zajmują pierwsze miejsce :D
      Serdeczności.

      Usuń
  3. super puzzle człowieka pająka dawno nie oglądałam ale inne filmy o super bohaterach to taaak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu. Cieszę się, że wzór się Tobie spodobał. Serdeczności.

      Usuń
  4. Ojj jak ja uwielbiam puzzle. Fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Człowiek- Pająk! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam serdecznie :) Moja Mama kochała puzzle układać. Miała takie z obrazami Rembrandta. Dobrych, zdrowych i słonecznych dni życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest to, co Tygrysy lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: