poniedziałek, 5 lutego 2024

#404 TREFL JUNIOR 160 elementów - Sonic The Hedgehog

 SONIC THE HEDGEHOG

Firma: TREFL / TREFL JUNIOR

Seria: Super Shape XL & Amazing Shapes

Ilość elementów: 160

Rozmiar: 60 x 40 cm

Numer katalogowy: 50038

CZEŚĆ!

Muszę powiedzieć cichutko, że stałam się fanką niebieskiego jeża - SONIC'a. Może nie tak bardzo jak Mario, ale Sonic'a pamiętam z dzieciństwa (mąż też) i nie raz się pogrywało.
Puzzle, które dzisiaj Wam pokazuję mają nieregularne kształty i są duże w porównaniu ze standardowym wykrojnikiem.
Puzzle bardzo przyjemne o ładnym nasyceniu kolorów. Miło się je układało. Na wzorniku mamy trzech głównych jeży: niebieski - SONIC, żółty - TAILS, czerwony - KNUCKLES.
Nie zabrakło też złotych pierścieni oraz różnokolorowych diamentów, które pojawiały się w grach z niebieskim jeżem.
Pięknie prezentuje się cała układanka.
Znacie SONIC'a? Graliście?

6 komentarzy:

  1. Ale fajne kształty puzzli! Kiedyś grałam w grę, ale chyba nie oryginał. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne puzzle dla mojej młodszej pociechy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ładne kolorowe puzzle. Bardzo wiernie odwzorowane postacie. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu komentarz się nie dodał. A napisałam że bardzo podobają mi się te puzzle.

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: