poniedziałek, 13 listopada 2023

Lego STAR WARS 75257 - Sokół Millennium

 MILLENNIUM FALCON (ang.)

Seria: STAR WARS

Ilość elementów: 1350

Rok wydania: 2019

Numer katalogowy: 75257

Wiek: 9+

Minifigurki: 7 (Finn, Chewbakka, C-3PO, Lando Calrissiana, Boolio, Droid R2-D2, Droid D-O)

CZEŚĆ!

Największy zestaw w naszej kolekcji z serii LEGO STAR WARS. Nie jest to największy model statku Sokoła Millennium, ale średni i obecnie wystarczający. Dla porównania z dzisiaj omawianym ⇒ nr katalogowy: 75192 ⇒ zbudowany z 7541 elementów, wydany w 2017r. i posiada 8 minifigurek. Cena zestawu jest kosmiczna (+/- 2900zł) ale i tak niższa niż katalogowa (3999zł).
Omawiany przez nas Sokół pochodzi z 2019 roku i liczy sobie 1350 elementów i 7 minifigurek (a dokładniej 5 i 2 mniejsze odlewy).

Nim zaprezentuję ten model oraz wszystkie minifigurki i droidy z zestawu przyglądnijmy się co znajduje się z tyłu pudełka. Znajdziemy tu małe ujęcia wnętrza kosmicznego statku oraz ruchome elementy.
Nie zrobiłam zdjęcia zawartości pudełka, ale na pewno była w nim instrukcja oraz woreczki ponumerowane od 1 - 10.
Na ostatnich stronach instrukcji znajdziemy też zdjęcia różnych ciekawych zestawów oraz figurek znajdujących się w tych zestawach z numerami katalogowymi (omawiany dzisiaj zestaw zaznaczony na zielono).
Nie mam zdjęć poszczególnych etapów budowania w odpowiedniej kolejności. Nie zawsze o tym pomyślałam w trakcie składania konstrukcji 😁😅. Niemniej zestaw jest piękny w swoich rozmiarach i majestatycznie prezentuje się na półce sam lub pośród innych zestawów z serii.
Statek zwany Sokół Millennium ma sobie pewne smaczki. Może stać na półce jako ozdoba, można się bawić nim strzelając strzałkami. Tu jak zawsze - uwaga na twarz, a szczególnie oczy.
Możemy zdjąć szybkę kokpitu i zaglądać w miejsce, gdzie steruje się statkiem. Mamy tu miejsce na minifigurkę oraz droida D-O.
Kolejnym smaczkiem jest możliwość otwarcia poszczególnych platform i swobodny dostęp do wnętrza statku. Znajdziemy tam miejsca do siedzenia, do leżenia czy "kuchnię".
Jak już wyżej każdy z Was zauważył, do zestawu dołączone zostały minifigurki oraz różne droidy (obrabiając poniższe zdjęcie zorientowałam się dopiero że droid R2-DR stoi tyłem 😅).
DROID R2-D2 👇
DROID D-O 👇
DROID C-3PO 👇
FINN 👇
CHEWBAKKA 👇
BOOLIO 👇
LANDO CALRISSIANA 👇
Sokół Millennium stoi na naszej półce obstawiony wszystkimi minifigurkami, które znalazły się z nim w zestawie.
W kolekcji mamy 3 modele Sokoła Millennium, brakuje tylko największego. Pozostałe dwa możecie zobaczyć w poniższych postach:
👉 Lego Star Wars 75295 - Mikromyśliwiec Sokół Millennium (zobacz tutaj);
👉 Gazetka Lego Star Wars 3/2022 (zobacz tutaj).
Kochani Czytelnicy,
obecnie jest to ostatni post związany z zestawami uniwersum LEGO STAR WARS jakie mamy w kolekcji. Mamy małą chrapkę na kolejne ciekawe zestawy, które już wpadły nam w oko. Pora uzupełnić kolejne serie na blogu. Zanim to jednak nastąpi, zrobię małą przerwę od klockowych wpisów. Cieszycie się 😆😍?

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Chyba źle to napisałam. Chodziło mi, że pojawi się kilka postów nie związanych z Klockami Lego, tak ja ten najnowszy :). Ale miło czytać, że ktoś będzie tęsknił.

      Usuń
    2. Już mnie uspokoiłaś. To pewnie ja źle rozumiałam :)

      Usuń
    3. Nic nie szkodzi. Zapraszam na kolejne wpisy :)

      Usuń
  2. O rany ale wypas!!! I podziwiam Was za cierpliwość. Weź, tyle elementów, składania. O mój Boże. Zabawa na kilka dni. My mieliśmy Smoka z serii Lego Elves tośmy się męczyli jak nie wiem. Brawo :)

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smoki, to stworzenia które jeszcze nie zagościły w naszej kolekcji - no okej, jakiś tam czarny i pikselowy z Minecraft się pojawił :D
      Seria Elves piękna, ale myśmy ją 'przespali' :D

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: