niedziela, 13 listopada 2022

Zapraszam na INSTAGRAM

 

CZEŚĆ!

Na przestrzeni lat wprowadzane są coraz to nowsze komunikatory, social-media, dzięki którym możemy rozbudować markę. Instagram jest bardzo przyjemny w zdjęcia, a przez ostatnie lata rozbudował sobie strefę małych filmików. Dzisiaj też do nieruchomych zdjęć możemy dodać muzykę - to najnowsza opcja.

Chociaż od wielu lat uwielbiam blogować, polubiłam to media, dzięki któremu mogę dzielić się wpisami na blogu, relacjami tu i teraz, pasjami a także poznawać pasję innych osób mieszkających w Polsce i za granicami kraju. Nie będę ukrywać, że z zagranicznymi językami nie jest mi po drodze, więc szukam głównie polskojęzycznych profili w swoim ulubionym temacie: puzzle / klocki oraz podróże.

Nie będę ukrywać, że blogów puzzlowych czy klockowych (głównie Lego®) jest garstka - a co dopiero takie znaleźć w języku polskim. Cieszę się obecnością każdej/ każdego z Was bo też macie piękne prace i uwielbiam na nie patrzeć. Szukam jednak w społecznościach też "ludzi po fachu" aby zaczerpnąć tematyczne inspiracje oraz wymieniać się doświadczeniami.

Jak widać, profil na IG, to nie tylko KLOCKI & PUZZLE ale jest to mix pasji, które przychodzą, odchodzą, rodzą się na nowo lub takie które poznajemy i mogą nam się spodobać a także zostać na dłużej.

 Kochani, jeśli macie profile na Instagramie, to dajcie znać - zaglądnę z chęcią. Skomentuję, serduszko postawię. Miło mi będzie Was i tam gościć oraz wpadać na zdjęciowo-filmowe posty Wasze.

Link do sikorkowego instagrama:  👉 TUTAJ 👈

Kochani, na dzisiaj to już wszystko. Zapraszam już jutro na kolejny post o godzinie 05:00.

Ps. Stały link do Instagrama znajduje się w zakładkach na górze bloga.

12 komentarzy:

  1. Nie mam podglądu, bo na FB nie założyłam konta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instagram jest niezależny od FB, ale z nim może współgrać :)

      Usuń
  2. Nie mam konta na IG. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, nie mam profile na Instagramie, ani na FB.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Instagram daje wiele możliwości to fakt. Bardzo się rozwinął na przestrzeni lat i zyskał ogromną popularność.
    Blogi raczej odchodzą w niepamięć, ale jest w nich jakiś sentyment i siła przyciągania. Chce się wracać :)
    A ja się dziwiłam, że mi ostatnio jakaś obserwacja zniknęła, a tu proszę, nowe konto :) Zaobserwowałam. Powodzenia życzę i sukcesów!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olimpio :)
      Miło, że jesteś i trafiłaś na nowe konto. Dziękuję za obserwację. Polubię na powrót Twój profil.
      Dobrze, że blog dalej się trzyma, a na IG coś pocykałam jak to mam czasem w zwyczaju. :D
      Serdecnzości.

      Usuń
  5. Chętnie zajrzę do Ciebie :) mam na insta profil ale rzadko coś wrzucam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: