sobota, 12 listopada 2022

Gazetka Lego Star Wars 12/2022

 KSIĘŻNICZKA LEIA

CZEŚĆ!

Obok tego numeru gazetki nie mogliśmy przejść obojętnie. Obok tak pięknej kobiecej figurki, której jeszcze nie mamy w naszej kolekcji. Nie jestem wielką fanką STAR WARS (Gwiezdnych wojen), ale dzięki mężowi miałam okazję wszystkie części zobaczyć. Nie chodzi mi o serial Mandalorianin.
Tą niezwykłą figurką jest postać KSIĘŻNICZKI LEI która wyposażona została w blaster.
Nie będę ukrywać, że taka broń w ręce księżniczki jakiejkolwiek nie powinna się znajdować, ale to wyjątkowa osoba. Jedna z najgłówniejszych postaci tego gwiezdnego uniwersum.
Broń mnie troszkę w jej ręku drażni, więc pokażę Wam figurkę z każdej stroni bez tego akcesorium.
Leia ubrana jest w piękną białą suknię przepasaną pasem. Podobają się mi nadruki w postaci fałdek. Nie jestem pewna, ale chyba jeszcze nigdy na blogu nie pojawiła się "kobieca minifigurka" w sukni. Mini laleczki z Lego Friends już nie raz gościły na blogu podczas prezentacji zestawów (kto z Was minął posty, zapraszam tutaj).
Z drugiej strony Leia dostała inny wyraz twarzy. Jej suknia ma też kaptur, który sięga do pasa. Zobaczcie też jak świetnie prezentuje się jej fryzurka.
Cieszę się też, że suknia z tyłu również ma nadruki odkształcającego się materiału. Tego brakuje zawsze z tyłu przy nóżkach minifigurek.

Dodatkowo do magazynu dołączona jest karta limitowana nr 38.
We wnętrzu magazynu znajdziemy masę gier, zagadek oraz dwa jednostronne plakaty. Tym razem będę bardzo wyć, bo oba są piękne ale ten z napisem STAR WARS po prostu wymiata.
Numer 13/2022 pojawi się 13 grudnia 2022r. Dostaniemy w nim 39 klocków z których złożymy IMPERIALNY LEKKI KRĄŻOWNIK.
Machina nie wygląda jakoś ekstra super, ale garść klocuszków zawsze się przyda. Nie wiem czy 'zabawka' zostanie ma półkę czy pod rozbiórkę na pojedyncze elementy po prezentacji. Jeśli za bardzo się mi nie spodoba, to nie zasili półki związanej z zestawami uniwersum Gwiezdnych Wojen. Na dzień dzisiejszy ani jedna konstrukcja nie została rozłożona na części pierwsze.

Kochani na dzisiaj to już wszystko. Obecnie trwa listopadowy wysyp gazetek Lego, więc jeszcze parę numerów przed nami.
Zapraszam już jutro na kolejny wpis o godzinie 5:00. 

2 komentarze:

  1. Świetna jest ta figurka. Lubię Star Wars, oglądałam wszystkie części i jest to jedyny fantastyczny film, który mi się spodobał 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też oglądaliśmy wszystkie części, jedynie co jest nam obce to serial - Mandalorianin. Pokaże z czasem całą kolekcję naszych figurek.

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: