sobota, 22 października 2022

Gazetka Lego Ninjago XXL 2/2022

 MAŁY PIORUNOWY POJAZD

CZEŚĆ!

Magazyny w formacie XXL są wydawane niezmiernie rzadko. Przeważnie w sezonie wakacyjnym. Nadal wielką fanką serii Ninjago nie jestem, ale prasówkę zbieram. Mam parę małych setów, które mam nadzieję, powoli zacznę Wam pokazywać. Ps. wiem, że czasem piszę w liczbie pojedynczej a czasem mnogiej. Ale wszystkie zestawy dotyczą nas obojga. Muszę nastawić się na tryb w liczbie mnogiej 😆😆. Albo i nie 😆😎😅😄😄😄😁
Do gazetki dostajemy 69 klocków w cenie 29,99zł. Może to dużo, ale w końcu "jak szaleć to szaleć". Z drugiej strony wszystko idzie do góry, więc i ceny prasówek także - nie tylko XXL poszło do góry. I pewnie nie raz zaskoczy nas kolejny numer w jeszcze wyższej niż dotychczas cenie.

Z klocków budujemy MAŁY PIORUNOWY POJAZD. Szczerze napiszę, że nawet nie mam pojęcia  co to dokładnie jest i do czego służy.
Co tu fajnego? Na pewno złote miecze, szybka i gąsienice. Druga konstrukcja wygląda jak taki uproszczony i zminiaturyzowany mech.
Też mamy tu dwa złote miecze. No no no, aż 4 miecze w jednym zestawi - świetnie. Obie te mini-konstrukcje możemy złączyć w jedno.
Wygląda to komicznie 😁😆. Secik o numerze katalogowym 30592 (ang. Mini Thunder Raider) niezbyt mnie przekonuje do siebie. Na pewno pójdzie pod rozbiórkę.
Dodatkowo możemy przy pomocy aplikacji stworzyć MYŚLIWIEC NINJA - wygląda on zdecydowanie lepiej.
Nie budowałam wersji alternatywnej, więc nie pokażę Wam go tutaj. Na koniec dodam, że do magazynów XXL dołączone są plakaty o wielkich rozmiarach - 90 x 59 cm.
Jedyny ich minus to, że nie możemy obu powiesić od razu na drzwiach czy ścianie, aby to zrobić jesteśmy zmuszeni kupić jeszcze jeden egzemplarz gazetki. Plakaty są (niestety) dwustronne 😓.

🧱🧱🧱   🧱🧱🧱

Kochani, na dzisiaj to już wszystko. Zapraszam standardowo jutro o godzinie 5:00 na kolejny post.

2 komentarze:

Ludzi z pasją było tutaj aż: