sobota, 1 października 2022

#381 by YANOSKYY - 40 elementów - Świątynia Wang, Karpacz

 ŚWIĄTYNIA WANG, KARPACZ

Firma: byYANOSKYY®

Ilość elementów: 40

Rozmiar: 21 x 14,8 cm

Numer katalogowy: brak 

CZEŚĆ!! 🧩🧩

Rok 2022 obfitował u nas troszkę w podróżach po dolnośląskim województwie. Podczas spacerów po centrum miasta myśleliśmy nad pamiątkami dla najbliższych oraz dla siebie. Nie często możemy trafić na puzzle. Mój wzrok przykuło pudełko niewielkich rozmiarów, a na nim namalowana Świątynia Wang, która znajduje się w Karpaczu.

Nie znam firmy osobiście, więc zakładam, że twórcą puzzli jest lokalne przedsiębiorstwo: byYANOSKYY®. Do wyboru były jeszcze inne obrazy np. ze Śnieżką, ale one mniej się mi podobały. Cena tych puzzli (w momencie ich zakupu) wynosi 14,00zł.

Pudełeczko otwieramy z prawej lub lewej strony i wyciągamy puzzle zapakowane w średniej wielkości woreczek strunowy:
Zawsze kiedy, wyciągam puzzle i zaczynam układać - myślę tylko o jednym: aby były wszystkie elementy. Braki pojawiają się czasem w oryginalnie zapakowanych puzzlach. Zawsze można dorobić ten jeden lub dwa elementy, ale to nigdy nie będzie idealnie współgrało z całością. Mimo wszystko wolę jak puzzle nie są wybrakowane 😆.
Po wysypaniu zawartości, stwierdziłam że puzzle są dobrej grubości i polakierowane. Kawałki układanki mają intensywne kolory i nie są wielkimi 'maziajami' ani 'pikselozą'.
Obraz ten powstał w tempie ekspresowym (w końcu to tylko 40 elementów). Podoba się mi ta żywotność kolorów. Ma jednak maluśki minus - nie można go w całości przenieść. Potrzebuję pod nim mieć podkładkę, inaczej całą układankę będziemy zmuszeni ułożyć jeszcze raz.

🧩🧩🧩 🧩🧩🧩

Na dzisiaj to już wszystko. Zapraszam na kolejny post już jutro o godzinie 5:00.

Ps. Sezon jesienno-zimowy nadchodzi. Krótkie dniówki, długaśne wieczory. Od jakiegoś czasu udaje się mi pisać posty na bieżąco. Przygotowuję je z wyprzedzeniem aby codziennie o godzinie 5:00 wleciała świeżynka. Przede mną bardzo dużo postów gazetkowych z Lego (chyba pisania na cały miesiąc 😁😂😄😆😅😎) - już słyszę tą radość przed ekranem monitora.

ps.2 Dziękuję za Twoje odwiedziny, za każdy komentarz. Dziękuję za ciepłe słowo i za to, że jesteś. Jeśli możesz, daj blog do obserwowanych. Znajdziesz mnie też na innych kanałach w Social-media na które zapraszam 💗💗.

14 komentarzy:

  1. No wiedziałam, ze cos ciekawego z wycieczki będzie, brawo Wy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie będzie, powoli Jotko ogarniam temat wypraw, a nim to nastąpi - wleci kilka gazetek z Lego - wiem, nie bij :p

      Usuń
  2. Super puzzle z motywem architektury z danego miejsca, świetny pomysł 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Fajnie jakby każde miasto mniejsze i większe miało właśnie puzzle pamiątkowe.

      Usuń
  3. To rzeczywiście bardzo fajna pamiątka z podróży. Rzadko spotyka się puzzle w sklepach z pamiątkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Mamy puzzle też z zamkiem w Mosznej :D - też kupione na zamku.

      Usuń
  4. W Karpaczu byłam ale w świątyni nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne puzzle 🙂 Świątynię znam i byłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny widok. Fajna pamiątka z podróży ;-). U mnie to zawsze są pocztówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, też przywozimy pocztówki, kubeczki czy magnesy. Niemniej te puzzle bardzo się mi spodobały, więc koniecznie musiały kolekcję zasilić.

      Usuń
  7. Puzzle jako pamiątka to super sprawa. Też chyba zacznę wypatrywać i sobie takie przywozić z podróży. Obrazek rzeczywiście ładny, ale źle wspominam drogę na Wanga.... Oj, nie podobała mi się strasznie.

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: