niedziela, 8 maja 2022

#356 Trefl - 500 elementów - Staw Czarnego Smoka, Lijiang, Chiny

 STAW CZARNEGO SMOKA, LIJIANG, CHINY

Firma: TREFL

Ilość elementów: 500

Rozmiar: 48 x 34 cm

Numer katalogowy: 37258

Pudełko :)


Kochani,
dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze i treści pozostawione pod ostatnim(-i) postami. Dzisiaj zapraszam do puzzlowej 🧩podróży do Azji, a dokładnie Chin i miejscowości: Lijiang.

Ci z Was, co są ze mną już od dawna, może pamiętają o moim małym, a zarazem wielkim marzeniu by zwiedzić Chiny i Japonię. Ten drugi kraj o wiele bardziej. Niemniej dzisiaj ruszamy zobaczyć piękne widoki chińskie.

Ułożony obraz :)

Widok bajeczny. Klimat ten, który kocham. Ismeno 💗, zobacz kolejny most z dalekiego i azjatyckiego kraju. Nieskromnie napiszę, że też lubię mosty. Najbardziej podobają się mi mosty, przez które przechodzę nad rzekami czy tak jak tu - stawami. Mam słabość do patrzenia w wodne odbicie obiektów i ludzi.

Puzzle układało się przyjemnie i szybko. Troszkę dała popalić mi zieleń, ale nie ta w odbiciu wodnym.
Najszybciej ułożyłam - niebo, bo wyjątkowo go tutaj mało wraz z mostem. O ramce nie wspomnę, ponieważ w 99 procentach jako pierwsze układam ramkę.

🧩🧩🧩 🧩🧩🧩 🧩🧩🧩

1. W jakie miejsce chcesz pojechać? Jaki kraj zwiedzić? (nie ważne na którym kontynencie).
2. Dlaczego akurat ten kraj?
3. Czy jesteś miłośnikiem kultury azjatyckiej?
4. Chiny czy Japonia - który kraj według Ciebie warto zwiedzić?

7 komentarzy:

  1. Portugalia. Marzy mi się od dawna. Dlaczego? Nie wiem, może dlatego, że uwielbiam język portugalski. Dla mnie nie ma bardziej śpiewnego dla ucha języka :) A jeśli już Chiny czy Japonia, to Japonia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo świetny wybór. Z Portugalii też mamy puzzle. Szczerze przyznam, że nie słyszałam języka portugalskiego.
      U nas też bardziej Japonia wchodzi w grę :)

      Usuń
  2. Wow, piękny widok. Aż chce się tam pojechać i odetchnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo! Takie puzzle to ja lubię 😊

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: