poniedziałek, 9 maja 2022

Fantastyczne Zwierzęta: Tajemnice Dumbledore'a

 


Kochani,
zapraszam na pierwszy post filmowy 🎦.

Nie mam pojęcia, czy jest tutaj jakiś fan fantastyki, magii i zwierząt, które w tych światach żyją. Nie mam pojęcia, czy jest tutaj ktoś, kto oglądał kiedykolwiek w kinie czy tv "Fantastyczne zwierzęta". Jeśli tak - ręka w górę.
Tajemnice Dumledore'a są trzecią częścią.

Źródło zdjęcia  - tutaj.

Akcja rozgrywa się jeszcze przed znaną nam historią o Harry'm Potterze, lecz występuje nam ktoś znany. Jest to postać samego dyrektora Hogwartu - Albusa Dumbledore'a oraz jego brata czy Minerwy McGonagall.

Nadchodzi dzień wyborów w świecie czarodziejów. Zostaje uniewinniony zbrodniarz i morderca oraz oczyszczony z wszystkich zarzutów. Co za tym idzie - startuje w wyborach. Podczas ceremonii wyboru nowego  "władcy" dokonuje magiczne stworzenie zwane: Qilin. Zwierzę to potrafi zaglądnąć w głąb duszy i zobaczyć czyste serce.
W filmie rodzą się bliźniaki z magicznego zwierzęcia. Jedno z nich trafia w ręce zła, drugie w ręce dobra. Jak Albusowi oraz pozostałym magom uda się przeszkodzić złemu Grindelwaldowi? Dlaczego pomocny okaże się w filmie mugol (człowiek bez czarodziejskiej mocy)? Na te i inne pytania rozwieją się Wam wątpliwości po wizycie w kinie.

Źródło zdjęcia: tutaj.


Film bardzo się mi podobał i teraz czekam z wielkimi wypiekami na twarzy na kolejną część. Cieszę się, że mogłam zobaczyć 3 odcinek już w kinie i nie czekać aż pojawi się on w tv.
Ile ludzi, tyle opinii. Ja jestem na tak 👍👍👍.

ps. Jeśli się zmobilizuję, to jeszcze dzisiaj parę słów o drugim wyjściu do kina na Szybkiego niebieskiego jeża - Sonic'a.

🎦🎦🎦 🎦🎦🎦 🎦🎦🎦

1. Czy oglądałaś/-łeś ten film w kinie?
2. Jeśli tak to jakie wrażenia? Która część lepsza?
3. Wybierasz serię: Fantastyczne zwierzęta czy Harry Potter?

11 komentarzy:

  1. Nie widziałam żadnej, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, 1 i 2 część często leci w TV, na 3 niestety nim wejdzie do telewizora, trzeba poczekać.

      Usuń
  2. Najbliższy wypad do kina to z synem na Minionki 🤦🏻‍♀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też pójdziemy na Minionki, jak czas i możliwości pozwolą :) BANANA !!

      Usuń
  3. Miałam podejście, le mi się nie podobało. Mojemu mężowi za to tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej części nie oglądałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zwierzęta oglądałam .Ostatniej jeszcze nie Jak się tak zastanowić to chyba są lepsze od Harego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu. Dzieją się w innych czasach. Można rzec, że są łagodniejsze przez wzgląd na zwierzęta w nim występujące.

      Usuń
  6. Widziałam wszystkie trzy części Fantastycznych Zwierząt, na tej ostatniej również byłam w kinie. Niestety nie jestem fanką tej serii, dużo bardziej podoba mi się Harry Potter.

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: