wtorek, 1 marca 2022

Magiczny wóz 41688 - Lego Friends

 Magiczny wóz

Seria: LEGO FRIENDS

Ilość elementów: 348

Rok produkcji: 2021

Numer katalogowy: 41688

Proponowany wiek: 7+

Cześć!

Zajmujemy się dzisiaj drugim, pod względem wielkości zestawem powiązanym z Magicznym Wesołym Miasteczkiem oraz Lego Friends. Zestaw zawiera 348 elementów a także 2 mini laleczki:
👉 Mia - laleczka z czerwony włosami;
👉 Claire - laleczka z niebieskimi włosami.




👉 oraz magiczną sówkę i pięknego konia.

Nim zabierzemy się za budowanie wyciągamy tradycyjnie z pudełka woreczki z klockami, instrukcje oraz naklejki.


Jedna pokaźnych rozmiarów instrukcja i 3 woreczki z klockami. Dodatkowo naklejki 😔. Na szczęście nie jest ich jakoś mega dużo.
Po złożeniu każdego woreczka zostają części zapasowe:


Muszę przyznać, że konstrukcja wozu jest świetna. Jego zewnętrzna część jak i wewnętrzna ma wiele ciekawych elementów. Mamy kuchenkę, dywany, sofę. Na górze czyli na dachu zamontowane są klocki, które świecą wieczorem.




Mniejsze elementy tej konstrukcji to potykacz oraz magiczna budka w której pojawia się dobra lub zła mina. Pewnie jakieś wróżby.


Zestaw jest najmniej bawialny z wszystkich pięciu. Według mnie jest najsłabszy. Jedynie jestem zachwycona wystrojem wewnętrznym oraz zewnętrznym wyglądem wozu a także tym, że mamy dwa zwierzątka. Mam już kilka sówek w kolekcji, ale takiej magicznej jeszcze nie posiadam.

Ostatnie spojrzenie na całość zestawu:


Zapraszam Was na jutrzejszą ostatnią recenzję związaną z Magicznym Wesołym Miasteczkiem. Na koniec jutrzejszego postu pokażę Wam zestawienie wszystkich zestawów ze sobą a także zaproszę na malutki / króciutki filmik.

5 komentarzy:

  1. Świetny zestaw. Bardzo kocham konie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudny ten zestaw! Moje dziewczyny byłyby nim zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniki lego już nie raz widziałam ale sówki jeszcze nie. Jaka śliczna <3 W ogóle świetny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie magiczny, wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to najbardziej lubię budowac i cieszyć się efektem koncowym ha ha a bawią się moje dziewczyny. Ale cudowne te figurki. Za moich czasów lego były inne. Ostatnio mi się zamarzył zestaw Harry Potter choć za ksiązką nie przepadam specjalnie.

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: