sobota, 8 stycznia 2022

#348 Scooby-Doo ! - Trefl 60 elementów

 SCOOBY-DOO !

Firma: TREFL

Ilość elementów: 60

Rozmiar: 22 x 33 cm

Numer katalogowy: 17287

Witaski 🧩,

Nowy Rok, nowe wyzwania. Zaczynam jak co roku od maluszków, bo troszkę w kolekcji ich mamy. Takie pudełeczka i układanki są chwilową rozrywką.
Dzisiaj wita nas Scooby-Doo! To już kolejna układanka z odważnym psem. Przygody Scooby'iego uwielbiałam oglądać i od czasu do czasu nadal sięgam po tą kreskówkę.

Dzisiaj Scooby-Doo jest poszukiwaczem skarbów w podwodnym świecie. A czy Wy jeszcze oglądacie tą bajkę? Czy pamiętacie jakieś przygody związane ze Scooby'm?



14 komentarzy:

  1. Klik dobry:)
    Nie znam Scooby-Doo i pierwszy raz widzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulubiona bajka mojego siostrzeńca. Muszę kupić te puzzle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, wszystkiego dobrego w nowym roku :-)Scooby-Doo oczywiście znam i swego czasu oglądałam regularnie kreskówkę a kilka lat temu uszyłam ego "popiersie" z filcu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annette, witaj. Jak miło czytać, że ktoś Scooby'iego zna. Serdeczności.

      Usuń
  4. Puzzle to coś co lubię. Fajny motyw. Bajka mojego dzieciństwa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać taki komentarz. Pozdrawiam Ciebie, która lubisz puzzle.

      Usuń
  5. Oczywiście że oglądałam, fajna bajka, która zawsze wywoływała u mnie dreszczyk emocji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże miło czytać taki ciepły komentarz. Serdecznie pozdrawiamy.

      Usuń
  6. Śliczna grafika. Oczywiście znam tą bajkę a moja wnusia nazwała swojego psa Scooby:)
    Dużo szczęścia w Nowym Roku Sikoreczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EwoJ, jak miło czytać. Uściski dla pieska imieniem Scooby - do uścisków dołącza nasza Cola.

      Usuń
  7. Uwielbiałam oglądać tę bajkę z moim młodszym bratem! :)

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: