piątek, 7 stycznia 2022

#347 Szczeniaczek - Trefl 500 elementów

 SZCZENIACZEK

Firma: TREFL

Ilość elementów: 500

Rozmiar: 34 x 48 cm

Numer katalogowy: 29145

Witaski 🧩!

Przed nami ostatnie puzzle z 2021 roku, które ułożyłam. Jutro pojawią się pierwsze z 2022 roku i będą to maluszki 😆
Ogólnie puzzle nie mają swojej nazwy, więc sama nadałam im tytuł "szczeniaczek" a może powinny mieć nazwę labrador / mały labrador?
Puzzle bardzo przyjemne i szybkie. Futerko troszeczkę dawało w kość. Puzzle te mają też nieszczęśliwe zakończenie.

Pieska układałam na podłodze. Czasem lubię się wyłożyć. Nasz kochana Cola nigdy wcześniej nie ruszała ani puzzli ani klocków. Tym razem było inaczej i zanim się zorientowałam, zjadła 1 puzzla. W uszku możecie znaleźć dziurę. Od tej pory przestałam układać cokolwiek na podłodze.


W tym pudełku jest jeszcze jedna układanka, która ma 1000 elementów i jest na nim kolaż z pieskami. W 2022 roku zostanie ułożona i pokazana w pełnej okazałości.
Czy Wasze zwierzęta też coś 'podkradają"? Podzielcie się historiami z komentarzu pod postem.

Ps. Juro o 5:00 zapraszam na 1 układankę z obecnego roku 2022. :)

14 komentarzy:

  1. Sympatyczne, dla wszystkich od kliku do 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy szczeniak! Fajne puzzle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jes, jest, jes! 😁 Udało mi się coś napisać!
    Kocham puzzle! Ćwiczą cierpliwość i pozwalają mi zebrać myśli. Najlepsze zajęcie na odstresowanie. Ale przyznaję, już tak dawno nie układałam. Może warto w Nowym Roku coś z tym zrobić 😉
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. effka polecam z całego serducha. Jak coś złożysz, podziel się z nami :)

      Usuń
  4. Sikorkowa Pasjo! :-) Coś poszło nie tak na moim blogu, bo w mailu mam Twój komentarz, ale już pod postem go nie widać. W każdym razie wiem o jego istnieniu, widziałam, czytałam. Również życzę Ci wszelkiego dobra w tym roku i cieszę się, że mem Cię rozbawił - mnie śmieszy permanentnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać, że komcik gdzieś jest. Dzisiaj odkryłam kilka komentarzy w spamie i to z listopada :D - a wcale tam nie powinny się znaleźć.

      Usuń
  5. Jaki on uroczy! Lubię zwierzęta. Nie dziwię się ,że futerko się trudniej układało ... Ale zadanie ukończone, jest całość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodki jest ten szczeniak :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: