niedziela, 14 listopada 2021

Lego 43101 - Bandmates - Lego Vidiyo

 LEGO VIDIYO - BANDMATES

Bandmates seria 1 (ang)

Seria: Lego VIDIYO

Liczba elementów: 11

Rok wydania: 2021

Cena katalogowa: 19,99zł

Grupa wiekowa: 7+

Minifigurka: 1

Witam Was Kochani.

Dni pędzą jak szalone. Prawie połowa miesiąca za nami, dużo zestawów z Lego ułożonych a tu w tej pasji cicho się zrobiło. Postanawiam to jednak nadrobić i przez najbliższych kilka postów posiedzimy w klockach.
Zajmiemy się jedną z najmłodszych serii. Jedni są nią zachwyceni, inni mniej. Seria mnie nie pociągnęła. Dlaczego jednak kupiłam coś niecoś z tej serii pomimo słabego zachwytu?

Główny powód mimo wszystko, to ciekawość. W końcu muszę mieć powód by napisać na 100 procent, że seria dla mnie jest porażką. Zmieniła się forma opakowania figurek. Saszetki, które ułatwiały "wymacanie" konkretnej figurki zmieniły się w małe kartonowe pudełeczka. Teraz trudniej nie trafić w dubla.
Do zebrania mamy tu aż 12 figurek, a każda z figurek ma 3 taile (klocki gładkie) z nadrukiem. Figurki mają ciekawe akcesoria i ciekawe stroje. I tak na prawdę w całej serii właśnie jest to na wielki plus.

Nam trafiły się następujące figurki:

1. DJ Gepard

2. Uliczny tancerz Lisek

3. Samurajski piosenkarz

4. Harcorowa piosenkarka

Jak wyżej wspomniałam, możemy wylosować tutaj 12 różnych figurek. Nie wiem czy jeszcze kiedyś kupimy jakieś Bandmates aby uzupełnić całą pierwszą serię, a może kupimy coś z wydanej już drugiej serii. Tego nie wiem, bo nasze zakupy są momentami bardzo spontaniczne.

Mimo wszystko, przez wzgląd na dość dużą obniżkę cenową związaną z Lego Vidiyo, kupiliśmy kilka secików. Jak się nie skusić gdy seciki, które kosztowały ponad 70zł, dzisiaj możemy dostać za 20 - 27zł?

🧱 Czy seria Lego Vidiyo przypadła Wam do gustu?
🧱 Czy słyszeliście już wcześniej o Lego Vidiyo? 

16 komentarzy:

  1. Bardzo korzystna propozycja. Nie słyszałam o tej serii, mój syn ostatnio polubił LEGO Technik 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo technic jest super. Na pewno pojawi się tu nie jeden zestaw z tej serii.

      Usuń
  2. Mój siostrzeniec na pewno będzie chciał takie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, pamiętam jak mój syn zbierał i bawił się klockami Lego:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne figurki; widać, że są dopracowane pod względem wyglądu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieciaczki chyba są zachwycone. Tak mi się wydaje :) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że mój junior powoli wyrasta z Lego, bo bądź co bądź to trochę droga pasja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to droga pasja, ale dorośli też dobrze bawią się klockami. :D

      Usuń
  7. Dowiedziałam się, że są także klocki Lego dla dorosłych!
    mój mąż chciałby złożyć takie super auto, ale cena powala!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, niektóre konstrukcje faktycznie cenowo zwalają z nóg. Też mamy kilka nie takich tanich.

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: