sobota, 13 listopada 2021

#345 Zgredek - Trefl 300 elementów

 ZGREDEK

Firma: TREFL

Seria: Home Gallery

Ilość elementów: 300

Rozmiar: 16 x 48 cm

Numer katalogowy: 23012

Cześć 🧩!
Trzecia odsłona i jak na razie ostatnia z tych malutkich 300tek. Dzisiaj pokażę Wam Zgredka - skrzata domowego. Jeśli czytaliście lub oglądaliście film, to dobrze wiecie, że domowe skrzaty zajmowały się porządkami w domu oraz gotowaniem u najbogatszych czarodziejów. Zgredek mieszkał w domu Malfoy'ów do momentu aż został uratowany i stał się wolny. Aby skrzat domowy mógł być wolność właściciel musi dać mu ubranie.

Ps. Nie zapomnijcie o konkursie, który jeszcze trwa. Puzzle czekają. Zabawa trwa do 30.11.2021. Banerek do postu z konkursem znajduje się na górze bloga po lewej stronie.

12 komentarzy:

  1. Zgredek <3 Boski art. Szkoda, że puzzle malutkie. Wzięłam udział w konkursie na Instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło. :) 3mam mocno kciuki i życzę powodzenia. Z czasem pojawią się jeszcze różne puzzlowe i nie tylko zabawy.

      Usuń
  2. Super obrazek, piękne odcienie niebieskiego ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale uroczy <3. Jak ja już dawno puzzli nie układałam. Muszę nadrobić!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Nadchodzi zima, więc warto w nie jeden kartonik się zaopatrzyć.

      Usuń
  4. Jesteście pod każdym względem pozytywnie zakręceni:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne puzzle! Szkoda, że takie małe ;) Ja wolę 3000 :D

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: