czwartek, 4 listopada 2021

#342 Harry Potter - Trefl, 200 elementów

 HARRY POTTER

Firma: TREFL

Ilość elementów: 200

Rozmiar: 48 x 34 cm

Numer katalogu: 13277

Witajcie Kochani,

Kolejny obraz ułożony. Niewielki, bo złożony tylko z 200 elementów, ale jest. Trójka przyjaciół w komplecie to rzadkość, ale jednak zdarza się - to bardzo mnie cieszy.
Lubię przygody tej trójki w książce. Jeśli o film chodzi to tylko do IV części się mi podoba, ale o gustach się nie dyskutuje.

Trzy obrazki na jednym obrazku. Trzy ramki o różnych kolorach i trzy wspaniałe postacie. Puzzle układało się szybko. Urozmaicone tło i akcesoria w każdej ramce były nie małą pomocą.

Przeglądając w wolnej chwili (hihi, na prawdę ją miałam), odkryłam że mam aż dwa te same pudełka w kolekcji. No cóż, człowiek ostatnio bardzo jest zabiegany i nie zauważyłam, że już kupiliśmy wcześniej ten wzór.
W związku z tym ogłosiłam na Instagramie oraz FanPage konkurs. Mogą w nim wziąć udział osoby, które obserwują jedno z tych social-media i odpowiedzą na pytania:
🧩 Którą postać i dlaczego z uniwersum Pottera lubisz?
🧩 Z kim chętnie ułożysz ten obraz z  puzzli?

Jeśli nie macie profilu na Instagramie czy Facebooku, możecie wziąć udział w konkursie tutaj, na blogu. Wystarczy zostać obserwatorem i pod tym postem odpowiedzieć na pytania. Możecie też powiedzieć/ napisać o konkursie u siebie na blogu, dołączając linka.
Czas trwania konkursu - 01-30.11.2021r.

Miłego dnia i nadchodzącego tygodnia.

10 komentarzy:

  1. Wspaniałe puzzle, chętnie bym taki obrazek powiesiła na ścianie 😊
    Zgłaszam się do konkursu❤
    Uwielbiam uniwersum HP i na prawdę ciężko wybrać jedną postać, którą się lubi... ostatecznie najbardziej polubiłam Remusa Lupina, gdyż odzwierciedlał odwagę, mądrość, ogromne poświęcenie. Mimo tak ciężkiego losu, jaki go spotkał, potrafił żyć w śród ludzi, dać sobie szansę na miłość i założenie rodziny. Jego walka o szczęście zawsze mnie wzruszała. Imponował mi swoimi umiejętnościami, a do tego zawsze wydawał mi się delikatny, spokojny i poważny. A najlepsze jest ten kontrast pomiędzy tymi wszystkimi cechami a jego naturą wilkołaka. Niesamowite! :D
    Puzzle ułożyłabym oczywiście z moim dwunastoletnim synem, może dzięki nim udałoby mi się odciągnąć go od komputera 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Klaudio.
      Dziękuję za odpowiedzi i trzymam za Ciebie jak i pozostałych uczestników mocno kciuki. Najwięcej chętnych jak zawsze jest na Instagramie.
      Serdeczności.

      Usuń
  2. fajne... chociaż, jednak wolę ilustracje np, z wersji ilustrowanej HP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj portret. Każdy ma swojego 'konika'.
      Ja tam lubię wszystko co Harry'ego dotyczy :D - a szczególnie puzzle i Lego.

      Usuń
  3. Powiem szczerze, że wszystko, co związane z Harry Potterem bardzo mi się podoba. Super puzzle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Magdaleno.
      Miło czytać. Nie jedne puzzle z Harrym się tu jeszcze pojawią. W sumie puzzli z uniwersum Pottera ciągle nam przybywa w kolekcji. :D

      Usuń
  4. Hah, czasem się zdarza kupić coś ponowie przez przypadek.:P Układałam bardzo podobne z siostrą. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dollka... pochwalisz się co to za puzzle układałaś z siostrą?

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: