środa, 20 października 2021

#339 Harry Potter - Clementoni 104 elementy

 HARRY POTTER


Firma: Clementoni

Seria: SuperColor Puzzle

Ilość elementów: 104

Rozmiar: 48,5 x 33,5 cm

Numer katalogowy: 25712

Witajcie Kochani,

po tak dłuugaśnej przerwie. Każda przerwa daje nową motywacje i pomysły.
W naszym życiu osobistym troszkę się działo. Coś niecoś przerzucę na bloga, ale nie wszystko. Zostawię małe tajemnice dla siebie.

Przez ten intensywny czas, nie udało się nam za dużo ułożyć, za to nagromadziliśmy sporo nowych pudełek Puzzli i klocków. Pojawiło się dużo kubeczków i nowe szklanki z edycji limitowanej w McDonald's 😃.

Zanim zagłębimy się w te ciekawe historie, podróże nadrobię najpierw puzzlowe zaległości. Nie będzie tego dużo, ponieważ poza tym postem pojawią się jeszcze dwa w małym odstępie czasu. Napiszę (nie)skromnie, że wszystkie trzy ułożone obrazy dotyczą Harry'ego Potter'a.

-----------------------------------------------------------------

Harry Potter - 104 elementy, to tak mało, lecz w ostatnim czasie właśnie takie maluszki były mi potrzebne. Coś na szybko w ten wakacyjny, intensywny czas. Ułożony obraz prezentuje się właśnie tak:

Kolory układanki są intensywne i wszystko bardzo ładnie widać. Już jutro zapraszam na drugie puzzle z serii o Harrym oraz SuperColor Puzzle 🧩🧩.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Agnieszko, miło czytać. W tym roku zebraliśmy bardzo dużo Potter'owych puzzli.

      Usuń
  2. Witaj Edytko!
    Dobrze, że jesteś po bardzo długiej przerwie.
    Nie dawałaś żadnego znaku i martwiłam się o Ciebie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo,
      Sama nie zauważyłam, że ta przerwa tak długo trwała. Dopiero, gdy wróciłam i zobaczyłam ostatni opublikowany post. :D

      Już jestem i na pewno zostanę na dłuższy czas. :)
      Serdeczności.

      Usuń
  3. Super są te puzzle. Każdy czasami potrzebuje "zniknąć" na chwilę lub dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko dokładnie tak. Nastała jesień, przed nami zima i wiosna, więc idealne 3 pory roku aby znów pojawił się nie jeden post.
      Uściski.

      Usuń
  4. Puzzle bardzo ładne chociaż tematyka raczej nie dla mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alicjo :),
      To uniwersum trzeba lubić, lecz puzzle z Harrym wszystkie w naszej kolekcji (no prawie wszystkie).

      Usuń
  5. Fanka Harry ego nie jestem ale puzzle bardzo ladne.Ja przy moim kocie to juz zadnych nie uloze. Ostatnio polowe ulozylam to mi czort rozwalil. Szkoda bo takie ladne byly. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu witaj!
      A to pieron mały. Nie mamy kota, a pies na stół nie wchodzi więc jakoś się udaje.
      Serdeczności.

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: