wtorek, 24 września 2019

Film. To skomplikowane.

Wpadamy dziś do Was z filmem pt. "To skomplikowane". Amerykańska komedia romantyczna z 2009 roku. Film został wyreżyserowany przez: Nancy Mayers. W rolach głównych grają: Meryl Streep, Alexander Rae "Alec" Baldwin oraz Stephen Gleen Martin.


Jane oraz Jake rozwiedli się. Jake ożenił się ponownie. Jane z kolei jest właścicielka cukierni i matką trójki dzieci: Luke'a, Gabby oraz Lauren - prowadzi spokojne życie. 

Luke kończy szkołę i czeka na dyplom. Rodzice, chociaż wcześniej rozwiedzeni spotykają się na wspólnej kolacji, z powodu tegoż wydarzenia. Jane i Jake (byli małżonkowie) na koniec imprezy lądują ponownie w łóżku.

Romans musi jednak zostać w tajemnicy, przecież Jake jest żonaty. Ale to nie koniec, bo na horyzoncie pojawia się przystojny Adam - architekt. Będzie rozbudowywał dom Jane. Jak potoczą się losy byłych małżonków oraz ich nowych rodzin? Czy Jane i Jake wrócą do siebie?

Tego dowiecie się oglądając komedię romantyczną: "To skomplikowane", którą polecamy. 

************ *************** **************** **********

Za wszystkie komentarze i obecność
pod ostatnim postem
WSZYSTKIM WAM DZIĘKUJEMY!!

60 komentarzy:

  1. Oglądałam, już sama obsada zapowiada świetna zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dobra komedia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy takiej obsadzie , film nie zawiedzie. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktorów znam, sa wspaniali, film musi być dobry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że nie jestem fanką komedii romantycznych:)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, a co lubisz oglądac ?

      Usuń
    2. Lubię filmy historyczne i psychologiczne. Jestem tez fanką kina przedwojennego i często wracam do tych filmów.

      Usuń
    3. Małgosiu to tak jak Marco. Marco bardzo lubi historię i te wszystkie filmy przedwojenne. Zresztą one mają swój klimat. A "Dywizjon 303" oglądałaś może?

      Usuń
    4. My też w kinie. Wspaniały film. Bardzo nam się podobał.

      Usuń
  6. Oglądałam, świetna komedia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się Łucjo, że film się spodobał. Serdeczności.

      Usuń
  7. Komedie romantyczne to zdecydowanie nie moja bajka, ale dobra obsada na pewno zagwarantuje udany seans każdemu, kto lubi ten gatunek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że obsada jest naprawdę świetna, ale raczej nie obejrzę- nie przepadam za komediami romantycznymi
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię taki sielski i nieskomplikowany klimat :) Może obejrzę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam, ale jak będzie ku temu okazja to może się skuszę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej dość przewidywalna fabuła szkoda mi czasu na takie filmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kto co lubi :) a Ty Gosiu, po jakie filmy chętnie sięgasz?

      Usuń
  13. Chyba jeszcze nie oglądałam, może kiedyś się skuszę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam. Bardzo fajny odstresowujący film. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię komedie romantyczne i lubię tych aktorów. Chętnie obejrzę kiedyś ten film.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie zobaczę, bo lubię Meryl. :))) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ..bardzo lubię komedie i lubie Meryl Streep, więc z przyjemnnością obejrzę film, który polecacie, dzięki! ;)

    - pozdrawiam bardzo serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak komedia to dla mnie, lubię takie filmy, bo już mam dość zabijania na filmach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu my też i często oglądamy po prostu bajeczki haha

      Usuń
  19. od 2009 mam to na liście do obejrzenia i nigdy na to nie padło... może teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam, aktorzy pierwsza klasa, choćby dla nich oglądałam (uwielbiam Steva Martina i Meryl Strip). A Amerykanie ze swoim poczuciem humoru są specyficzni. Czy u nas często zdarzają się rozwiedzeni małżonkowie nie pałający do siebie niechęcią, czy wręcz nienawiścią? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Nam ten film tez bardzo się spodobał. Inna mentalność.

      Usuń
  21. Widziałam, aktorzy znakomici.
    Często właśnie z powodu aktorów oglądam film.
    Bardzo mi się podobała ta komedia.
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  22. Znakomita obsada. Oglądałam dawno temu. 🙂 Z chęcią bym do niej wróciła, dawno nie oglądałam nic śmiesznego. Z resztą rzadko oglądam teraz tv. Rodzina, dom, praca,blog...😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak my. Jednak od czasu do czasu wieczór z filmem się przyda.

      Usuń
  23. Film oglądałam, warto było😀
    A aktorkę Meryl Streep uwielbiam w każdej roku❤️
    Pozdrowienia dla Was przesyłam jesienne 🍂🍁🌞🏵️☕🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Morgano za ciepłe słowa. Też lubimy Meryl.

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: