wtorek, 16 lipca 2019

Aplikacja: Happy Color - Color by Number

- Co tam robisz? - pytam z zaciekawieniem Męża.
- Nic - odpowiedział, po czym szybko się ode mnie odsunął.
- No pokaż, co tam masz na tym telefonie - poprosiłam i ruchem ręki chciałam go złapać. Niestety Marco był szybszy i uciekł do drugiej części salonu. Nie dawało mi  to spokoju, więc poszłam za nim i udawałam, że się na niego rzucam.
- Poczekaj, bo zepsujesz! - krzyknął.
- No to pokazuj co tam robisz - nie odpuszczałam i machałam rękoma aby złapać za ten nieszczęsny telefon.
- Ufff... skończyłem. Zobacz - powiedział Marco odwracając telefon w moją stronę. Na ekranie znajdował się taki obrazek:
- I jak podoba się? - zapytał Marco, po czym dodał: - namalowałem specjalnie dla Ciebie.❤️
Jak tu nie kochać Męża? No powiedzcie mi jak??


Parę słów o aplikacji:
Happy Color - Color by Number

Kto zna język angielski, bardzo szybko domyśli się o co chodzi. Kto nie zna i język ten jest mu obcy już tłumaczymy. Happy Color, to aplikacja (gra) w której wcielamy się postać malarza, a bardziej "kolornika" - tak wiem, nie ma takiego słowa 😀. Wybieramy sobie szablon szkicu/obrazka który musimy pokolorować według numerków np.
1 - zielony; 2 - żółty; 3- czerwony itd. Może większość z Was ma kredki i koloruje mandale. Jeszcze prościej możemy to wytłumaczyć, że Happy Color - to nic innego jak kolorowanka, która narzuca nam użycie danego koloru w konkretnym miejscu. Pff - nie umiem tłumaczyć, ale myślę że teraz to już bardziej jest zrozumiałe o co chodzi 😉.

Możemy wybrać sobie kolorowanki według tematów m.in. miejsc, zwierząt, serduszek i wielu wielu innych.
Marco pokolorował już dużo obrazków i kilka z nich chcemy razem Wam tutaj pokazać.

⬆️ To chyba kotek?
⬆️ Co obstawiacie? Pszczoła? Osa?
 ⬆️ Bardzo spodobała się nam medytująca żabka.
 ⬆️ Taki sobie kwiatuszek.
 ⬆️ Tu też kwiatowe zestawienie.
 ⬆️ Miłosne drzewko.
 ⬆️ Kolorowe serduszko.
 ⬆️ Wygląda jak Tower Bridge.
⬆️ A tu prawdopodobnie Londyn oraz słynny Big Ben.

Aplikacja jest bardzo przyjemna i przejrzysta oraz kolorowa i jasna. Instrukcja obsługi wcale nie jest trudna. Bardzo wciąga!! Happy Color też jest bardzo dobry podczas podróży (no tak, oczywiście poza książkami i oglądaniem widoków za oknem).

Nasza ocena aplikacji:
💜💜💜💜💜 / 💜💜💜💜💜

➡️ Czy spodobała się Wam aplikacja Happy Color ?
➡️ Lubicie kolorowanki?
➡️ Czekamy na Wasze komentarze, a za te które pojawiły się pod ostatnim postem - DZIĘKUJEMY!! ❤️

104 komentarze:

  1. Super aplikacja. Te obrazki przypominają witraże.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, trafiłaś w samo sedno. Teraz się przyglądam i potwierdzam! Uściski.

      Usuń
  2. Fajowe obrazki, pięknie pokolorowane. Nie miała pojęcia o tej aplikacji. No, ale i tak najbardziej podoba mi się tekst i to, co mąż dla Ciebie zrobił. Ty szczęściaro. :) Jesteście cudownym małżeństwem. Rozśmieszyłaś mnie, udają, że się rzucasz na męża. hahahaha No super jesteście, uwielbiam tak pozytywnie zakręconych ludzi. :) Uściski. :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko tak bardzo dziękujemy za ciepłe i miłe słowa. Serdeczności dla Ciebie.

      Usuń
  3. Trochę mi to przypomina malowanki z dzieciństwa, gdzie na kartce były kontury obrazku, a w nich proponowany kolor.
    Ciekawa aplikacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja dziesięciolatka kocha takie aplikacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa, jak kolorowanki na papierze :-)
    Tylko ciekawsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy tego nie próbowałam ,ale wiem od innych ,że to świetny relaks :-)

      Usuń
    2. Marco zachęca do wypróbowania, ale nic na siłę.

      Usuń
    3. Zobaczę jak to działa w moim telefonie, bo mam nowy i doiero go urządzam ;-)

      Usuń
    4. Krysiu, a więc powodzenia. Widzimy, że nowości nie są dla Ciebie obce, a raczej chcesz poznać to co jest na Topie. Ciągle nas zastanawia ta drukarka 3D.

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że taka aplikacja jest. Trochę wyglądają jak witraże. Piękne i kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ta aplikacja doprowadza do szału, za dużo roboty, za male te kwadraciki. Ale moją starszą córkę to uspokaja - ja wariuję jak to widzę, ona się przy tym wycisza 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz. To jak u nas z puzzlami. Z mężem układamy, wyciszają nas, dają pełny relax. Mama próbowała, ale się zdenerwowała. Po 15 minutach nie dołożyła ani jednego puzzla do obrazka i stwierdziła, że to nie dla niej :D
      serdeczności.

      Usuń
  8. Są też takie kolorowanki dla dzieci, w wersji papierowej, gdzie koloruje się wg numerków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to chyba nawet spróbuję - lubię takie "bzdurne" rozrywki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. łał uwielbiam takie rzeczy, wlasnie sciągam tą aplikacje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniko daj znać, czy się Tobie też spodobała jak Mężowi?

      Usuń
  11. Ale fajna, ja też taką chcę :-)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny sposób na odstresownanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne, jednak zdecydowanie bardziej wolę kolorowanki w wersji papierowej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antystresowe są świetne, choć mnie stresuje fakt, że trzeba je dokładnie malować :D

      Usuń
  14. Nie grałam jeszcze, ale coś mi się wydaje, że szybko wciągnę się w tę grę :) A polecam też nanogramy. Trochę bardziej logiczna gra, ale też świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleks, poszperamy. Zainteresujemy się tematem. Pozdrawiamy.

      Usuń
  15. Super! Kotek, pszczoła, most the best! Zdecydowanie muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda rewelacyjnie, chyba sami spróbujemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto. Tzn. mąż mówi, że warto. :D

      Usuń
    2. Tak zrobimy I podzielimy się naszą opinią

      Usuń
    3. Super! Nie możemy się doczekać :) pozdrawiamy.

      Usuń
  17. Jak byłam mała to lubiłam tego typu kolorowanki cyfrowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny pomysł, sama z chęcią wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Telefon robi się coraz bardziej wszechstronny, do wszystkiego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, tak jest - zgadzamy się z Twoją opinią i zdaniem.
      ps. brakuje nam tego aby zaczął sam gotować czy sprzątać hihihi.

      Usuń
  20. Edytko!
    Wiele razy wchodziłam na Twój blog. Otrzymywałam informację, ze blog nie istnieje.
    Cieszę się, ze jesteś.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo, jesteśmy jesteśmy.
      Był jakiś czas że coś się podziało z blogiem i do nazwy dopisaliśmy literkę "r". Ale jesteśmy i będziemy. :)

      Usuń
  21. Fajna aplikacja, obrazki są prześliczne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy słyszę słowo "aplikacja" w odniesieniu do telefonu, czuję się zagubiona jak dziecko we mgle. Telefonu używam tylko do rozmawiania i pisania sms. Nawet z internetu na nim nie umiem korzystać, więc nie zabawię się z Wami w ten sposób. Podobają mi się żywe kolory, ale nie lubię, gdy mi się coś narzuca, więc poszczególne obrazki, wolałabym kolorować według własnego uznania. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Ponieważ Wasza strona znów mi się wyświetla, więc obiecuję odwiedzać Was regularnie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, witaj ponownie w naszych progach małych i skromnych. Był jakiś problem, ale już wszystko działa i jest na dobrej drodze. Wszystkie posty się zachowały. Bardzo się cieszymy z Twoich wizyt!
      Serdeczności.

      Usuń
  23. Ale cuda. :)
    Rewelacyjna zabawa.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa aplikacja, w sam raz dla zabicia czasu podczas np. podróży... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No proszę... kolejny sposób na relaks ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pamiętam kiedyś miałam podobna aplikacje, ale z czasem mnie znudziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anszpi, jak to mówią - nic na wieki :) Najpierw jest faza na coś, ale z czasem potrafi ustąpić miejsce czemuś innemu.

      Usuń
  27. Ostatnio zauważyłam, że moja 5 letnia chrześniaczka gra na tel w takie kolorowanki. To bardzo wciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś były takie książeczki, i się kolorowało kredkami na przerwach miedzy lekcjami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to my nie kolorowaliśmy na przerwach tylko odrabialiśmy zadania domowe hehehe.

      Usuń
  29. Jakoś taka aplikacja mnie nie zaciekawiła, a z papierowych wersji kiedy była "moda", a może i nadal jest nie korzystałam często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MangoMania dziękujemy za komentarz. Nie wszyscy muszą wszystko lubić i cieszy nas Twoje zdanie na ten temat.
      Pozdrawiamy.

      Usuń
  30. Moje dzieci często bawią się w kolorowanie podobnych, choć bardziej infantylnych, obrazków.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ cudne to serce, a Ty przez niecierpliwość mogłaś je zniszczyć! Więcej tak nie rób:-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, nie będę więcej oj nie. Na szczęście serduszko uratowane :)

      Usuń
  32. kolorowanki to cudny relaks -
    zaróno te wirtualne jak i
    papierowe - lubię pracę z
    kredkami - jeszcze bardziej
    lubię gapić się na efekty Innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko dziekujemy za wizytę oraz ciepłe słowa.
      Serdeczności.

      Usuń
  33. Takiego męża to i na rękach warto nosić :) I nie mam tu na myśli zdolności manualnych czy plastycznych, ale miłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Potwierdzam. :) Oby miłość trwała wiecznie.

      Usuń
  34. Nawet nie wiedziałam, że taka aplikacja istnieje. Ile to człowiek może dowiedzieć się dzięki blogom :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Och, też koloruję te kolorowanki! Wciągnęłam się! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta - super!. A jednak kolorowanki nie są tylko dla dzieci.

      Usuń
  36. Znam aplikację od dłuższego czasu. Najpierw ściągnąłem ja dla Wnuczki, ale czasami sam koloruję dla uspokojenia. Polecam szczerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za podzielenie się opinią. Serdecznie pozdrawiamy.

      Usuń
  37. Wolę rysować, kolorowanki nigdy mnie nie pociągały, więc raczej nie spodobałaby mi się ta aplikacja.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna apka! Generalnie bardzo lubię kolorowanki - a zwłaszcza wspomniane przez Ciebie mandale - więc bardzo chętnie bym się tak pobawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecamy. Mąż nadal siedzi w tej apce i ciągle coś tam koloruje :D.

      Usuń
  39. Apka do kolorowania! Ja to córce ściągnę, przy takich obrazkach będzie musiała się napracować :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mega aplikacja, nie wiedziałam o jej istnieniu, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna aplikacja.
    Ja mam podobne kolorowanki dla dorosłych.Stosuje się je w terapii chorych na demencję.
    Bardzo trudno im się jest skupic i cokolwiek namalowac.
    Takie kolorowanki uwielbiają też dzieci.
    Mnie się podoba medytująca żaba-)
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko skromnie napiszę, że żaba to mój faworyt. :) Edi.

      Usuń
  42. Świetna aplikacja dla lubiących "smyrać" po telefonie :) Jeśli chodzi o kolorowanki to preferuję te tradycyjne - na papierze :) Zawsze to też lekki detox od telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo dokładnie :) też wolę papierowe. Marco "smyra" na telefonie.

      Usuń
  43. Kiedyś używałam na próbę podobnej aplikacji, ale jednak zawsze wolałam tradycyjne kolorowanki kredkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaasilka to jak ja. Marco polubił telefoniczne kolorowanki.

      Usuń
  44. Jeszcze tej aplikacji nie znam, z ciekawosci w wolnej chwili musze poznac. Az sobie zapisze :) dziekuje za taki inspirujacy wpis.

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: