wtorek, 23 kwietnia 2019

Spot VagUnity w Kończycach Małych

Jeszcze nie tak dawno nic w Kończycach Małych się nie działo. Spokojna wieś, w gminie Zebrzydowice. Czasem może jakiś rajd na "Barbórkę", czasem jacyś kolaże przejechali, a tak to cichutko było, aż do momentu tegorocznych wyborów na sołtysa - młoda krew, głowa pełna pomysłów i niesamowite zaangażowanie Pani Izy. Popieramy Ją i śledzimy na bieżąco te wszystkie pomysły i inspiracje, pomimo że nie dajemy rady uczestniczyć we wszystkim.
Jedną z ostatnich takich imprez, które odbyły się w Kończycach Małych był:

Na parkingu przy boisku LKS oraz biblioteki zaparkowało pełno aut z wieloletnim stażem żywotności. Pojawiły się też te, które mają status zabytku. Spot zaczął się od 16:30 i trwał do godzin wieczornych. Pojawiliśmy się na samym początku imprezy. Poniżej fotorelacja (zdjęć troszkę będzie, więc rozsiądźcie się wygodnie):














➡️ A jak jest z Waszą miłością do starszych aut - troszkę takich kanciaków?
➡️ Lubicie takie wystawy?
➡️ Mieliście okazje zobaczyć i podziwiać samochody, które jeździły po naszych drogach i szosach 15? 20? a może i więcej lat temu?
➡️ Z tego co kojarzymy, to w Polsce jest stały park starych samochodów, ale nie umiemy go zlokalizować na dzień dzisiejszy. Może ktoś pomoże?
Czekamy na Wasze komentarze pod tym postem ⬇️⬇️⬇️.

68 komentarzy:

  1. Może nie jestem jakąś wielką fanką takich zlotów i motoryzacji w ogóle - ale czasami bywamy na tego typu wydarzeniach ze względu na synka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdarzało się nam bywać w okolicy na zlotach starych aut. Spróbujcie poszukać w wyszukiwarce pod hasłem muzeum starych samochodów lub kalendarz zlotów samochodowych. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Lenko za podpowiedź. Skorzystamy z niej w najbliższym czasie.

      Usuń
  3. Mieszkam na Podlasiu i w mojej miejscowości kilka razy do roku organizowane są takie eventy a na sam koniec atrakcją są spływy kajakowe Podlasie to świetny rejon na kajaki ;) Jeśli ktoś lubi takie przygody to polecam sprobować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo kajaki - jeszcze nie płynęlismy nimi. W sumie nawet nie wiemy jak się wioseł używa.

      Usuń
  4. Ciekawe! Lubię czasem przejść się na tego typu zlot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zloty aut. Najchętniej bym wsiadła i podotykała kierownic - mam jakiegoś bzika na tym punkcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. W mojej "Pipidówce" czasem takiego kanciaka nawet na ulicy można jeszcze zobaczyć:) Ale mają one swój urok, mają.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Małgosiu, maja mają :) U nas też jeszcze od czasu do czasu się pojawiają na drogach.

      Usuń
  7. Rok temu widziałam nowe ferrari z napisem na tylnej szybie "Sfinansowano z 500+" :D
    Zloty samochodowe i motocyklowe to zdecydowanie coś dla mnie. Kiedy mieszkałam w Polsce, dużo na takie jeździłam, teraz raczej sporadycznie, ale w Szwajcarii ich nie brakuje. Jest mnóstwo pasjonatów Old Mobili i często można spotkać na drogach prawdziwe perełki. Są bardziej zadbane niż te nowe fury.
    Jeśli macie chęć zobaczyć, zapraszam do moich relacji:

    – https://ekstraktzycia.blogspot.com/2018/07/lenzerheide-motor-classics.html
    – https://ekstraktzycia.blogspot.com/2018/04/piaty-zlot-old-timer-w-vaduz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, chętnie wpadniemy i poczytamy oraz pooglądamy zdjęcia :)

      Usuń
  8. Byłam na takiej wystawie. Ja to w ogóle uważam, że stare auta mają więcej uroku. hehe Ostatnio nawet widziałam jadącego malucha, ucieszył mnie ten widok. :)

    Pozdrawiam Was serdecznie. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nam się te samochody podobają niż te opływowe. Za chwilkę i one pewnie przejdą do przeszłości, bo wymyślą coś nowego.

      Usuń
  9. Bardzo fajna imprezka dla miłośników 4 kółek, każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakąś wielką fanką takich zlotów nie jestem,ale kiedyś widziałam taki zlot u nas.Samochody były tak zadbane,że często właściciele nowych tak o swoje nie dbają.U nas jeden mieszkaniec ma oszklony garaż, gdzie trzyma piękne stare samochody- ma takie hobby- ale to są naprawdę, piękne stare samochody.Ma ich kilka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna pasja, ale i kosztowna. Chętnie byśmy zobaczyli te samochody.

      Usuń
  11. A mnie jakoś nie pociągają te stare samochody, zupełnie nie wirem dlaczego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie Karolinko, wolisz coś innego. Masz inne pasje :)

      Usuń
  12. U nas tez kiedyś takie cuda pokazywali, w tym karetki, milicyjne, pocztowe, prawdziwa frajda dla miłośników motoryzacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna impreza, szczególnie dla fanów motoryzacji:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam podziwiać stare auta. Zwłaszcza jak para młoda jedzie jakimś zabytkowym do ślubu :)


    Zapraszam do mnie nowy wpis. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to też cudne. U nas też są takie samochody. SERDECZNOŚCI.

      Usuń
  15. w moim mieście raz do roku też odbywa się zlot zabytkowych samochodów na które chętnie chodzę i mam wrażenie że ludzie bardziej dbają o takie zabytki niż o nowe samochody z salonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzamy sie, też mamy takie wrażenie patrząc na te prawdziwe zabytkowe samochody z żółtymi tablicami.

      Usuń
  16. Ja nigdy nie widziałam takich samochodów tylko w tv :D ale może kiedyś będzie okazja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała okazje, polecamy. Warto, chociażby pooglądać, a może się spodoba Tobie taki zlot.

      Usuń
  17. Hej. stare auta to jest to. mają duszę i klasę. jestem zawsze na Tak :) nowoczesne samochody są jak z plastiku . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy to samo zdanie, mimo że już jeździmy tymi nówkami.

      Usuń
  18. Jesteśmy co roku w Augustowie. Spływ kajakowy to takie must have :) zakochana jestem w Podlasiu. Pozdrawiam z Cieszyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo Cieszyn, nasze rejony :) miło powitać gościa, chociaż szkoda że anonima.

      Usuń
  19. Byłam kilka razy na takich
    Zlotach, ciekawa atrakcją dla miłośników :-)

    P.S. jesteście ze Śląska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jesteśmy ze Śląska, a dokładniej okolice Cieszyna.
      Serdeczności.

      Usuń
    2. Super. To moje miejsca :-)

      Usuń
    3. No to miło poznać Sąsiadkę :)

      Usuń
  20. nie moje klimaty takie samochody :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że są między nami różnice. Są one potrzebne, bo inaczej życie byłoby zbyt nudne.

      Usuń
  21. Uwielbiam takie stare auta z charakterm, zwłaszcza kanciaste sedany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bywam na targach motoryzacyjnych, ale zwykle na maskach lśniących nowoczesnych aut wyginają się młode hostessy. Miło popatrzeć na coś zgoła odmiennego w swej estetyce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie samochody maja swój urok, szczególnie jeśli są zadbane 👍

    OdpowiedzUsuń
  24. Sam miałem golfa 3 z 95 roku, świetne auto!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem fanką motoryzacji ale fajne wydarzenie

    OdpowiedzUsuń
  26. Fanem motoryzacji nie jestem, ale siostrzeniec chętnie by uczestniczył w tej imprezie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje się świetnym wydarzeniem, szczególnie dla fanów motoryzacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, a jeszcze byłoby ciekawiej, gdyby ciut więcej starszych zabytków było :)

      Usuń
  28. Też lubimy stare auta, które już przeszły do historii :) a najfajniejsze jest zobaczyć malucha jak jedzie w innym kraju niż Polska :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie jestem wielką fanką motoryzacji, ale mój syn - byłby zachwycony!

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam kilka osób zafiksowanych na stare samochody :) podeśle im linka

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie jestem zagorzałą fanką, ale chętnie podziwiam właśnie podczas takich zlotów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiamy takie zloty starych samochodów, wyścigi,muzea motoryzacji.
    Możemy godzinami spędzac czas w takich miejscach.
    Super relacja.
    Pozdrawiamy!
    Irena

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: