wtorek, 9 kwietnia 2019

Ochaby i park z dinozaurami - DREAM PARK CZ.III

Hej hej Kochani!
Dziś ruszamy do przeszłości. Bardzo dalekiej przeszłości i zabierzemy Was na spotkanie z wielkimi, czasem niebezpiecznymi dinozaurami.
Tak, tak - kolejna odsłona DreamParku w Ochabach - park dinozaurów!

Ostatnio mogliście z nami przejść park miniatur oraz weszliście z nami do domu do góry nogami. Dziś ruszamy głębiej i dalej na spotkanie z ciekawymi bestiami. A oto niektóre z nich:
 Wejście do części parku z dinozaurami.
 Kubełki na śmieci z dinusiami ⬆️⬇️.

 Wydaje się być bardzo przyjaznym dinusiem ten dino-ptak:




Oczywiście spotkamy też kilka szkieletów:



Akurat trwały prace nad rekonstrukcją niektórych dinozaurów więc nie zrobiliśmy im zbyt wielu zdjęć. Mamy cichą nadzieję, że w sezonie nadrobimy tą stratę.
A na zakończenie Edi jadąca na fioletowym dinusiu:

92 komentarze:

  1. Oj, namnożyło sie tych parków! W pobliżu mnie co najmniej dwa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię to, bardzo mi się podobają wielkie jaszczury i szkoda, że już wyginęły, bo chciałabym zaprzyjaźnić się chociaż z jednym. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne to ostatnie zdjęcie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłoby się spodobać moim dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasze dzieci uwielbiają takie parki

      Usuń
    2. Wielopokoleniowo - na pewno tak!

      Usuń
    3. Atrakcje dla dzieci.
      Polecamy za tym DreamPark w Ochabach, jeśli to dla Was nie jest daleko.

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa propozycja wycieczki dla dzieci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja odwiedziłam sporo lat temu Park Dinozaurów w Bałtowie. Był rewelacyjny! Pozostały i mnie i synowi fajne wspomnienia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszeliśmy o tym parku. Marzy się nam ten park od jakiegoś czasu. :)

      Usuń
  7. Noam kocha takie parki więc był by zachwycony

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyprawa do takiego miejsca, to wielka frajda dla dzieciaków :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym miejscu jeszcze nie byliśmy...
    Jak się trochę ociepli zabierzemy tam Wnuki ( moje przyłatane).:)
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzydzieści lat temu mój syn fascynował się dinozaurami, zaczęło się od książki, później było składanie modelu z plastikowych elementów. Mnie jakoś nie zachwycał "Jurasik park",więc i taka wycieczka nie byłaby w planie. Z okazji Wielkanocy przesyłam moc najpiękniejszych życzeń dla Was i Najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Byliśmy w podobnym parku dinozaurów. Te figury robią wrażenie :) No i te ryki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubimy tematyczne parki edukacja i zabawa w jednym

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tak kocham dinozaury! Świetne miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabrałam brata do dwóch parków z dinozaurami, w Zatorze i Krasiejowie :) akurat tego nie odwiedziłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcamy, bo tu jest nie tylko park z dinusiami, ale i inne atrakcje.

      Usuń
  15. Fajny park, świetne miejsce na spędzenie wolnego czasu w dzićmi

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego Parku.
    Odwiedziłam jakiś czas temu w Zatorze i w Inwałdzie.
    Lubię takie parki, w obecnym czasie powstało ich sporo.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co do odwróconego domku to byłam z 10 lat temu w Szymbarku, ciekawe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już któryś raz czytamy o Szymbarku :D koniecznie musimy się tam wybrac.

      Usuń
  18. Naprawdę fantastyczne miejsce na rodzinną wycieczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój starszak uwielbia wszelkie parki tematyczne! muszę zapisać namiar

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam kiedyś w Parku Dinozaurów w Zatorze ;) Super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety nigdy nie byłam jeszcze w takim parku 😀
    Muszę to nadrobić bo Wasze zdjęcia mnie zachęcają 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie parki są bardzo ciekawe. Zarówno dla małych, jak i dużych.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne są takie miejsca :) A jakie kolorowe dinusie😍

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla dzieci ot musi być niesamowita frajda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wybrałabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochani!
    Życzę Wam niezwykłych i radosnych Świąt Wielkanocnych.
    Niech Wasze życie będzie pełne błogosławieństw!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy serdecznie! Życzenia nasze na święta wlecą jutro rano <3

      Usuń
  27. Jeszcze nie byłam, może kiedyś się wybiorę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super miejsce! Wesołych Świąt Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio często koło niego przejeżdżam i zwróciłam uwagę, że po zmroku tam jest ciemno.... żadnych neonów, reklam, nic nie widać, że za dnia funkcjonuje tam jakikolwiek park.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś byłam w podobnym miejscu! Fantastyczna zabawa dla najmłodszych

    OdpowiedzUsuń
  31. ale super! wybrałabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne sa takie parki, niesamowita atrakcja dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie fajne, kolorowe :)
    My dotarliśmy do Bałtowa ale muszę przyznać, że bardziej interesowało nas mini ZOO tamtejsze niż prehistoryczne stwory :)
    Pozdrawiam. Fajny blog stworzyliście :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna atrakcja! Polecam jeszcze park w Bałtowie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. W moich okolicach w Malborku jest tego typu miejsce. Bardzo je lubimy odwiedzać z dzieciakami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie. Malbork znamy tylko z zamku i parku linowego - musimy nadrobić okolice tego miasta.

      Usuń
  36. Ciekawe miejsce na rodzinny wypad, zainteresuje dzieci i dorosłych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne te dinozaury, jak sobie pomyślę, że nigdy nie byłem w takim parku , to strach się bać :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany Juliuszu, na szczęście one nie są groźne. Nie jedzą kotów. :)

      Usuń
  38. Wiesz, że mimo że mam małe dziecko to jeszcze nie byliśmy w takim parku? Różne słyszę o nich opinie, chyba w końcu muszę sama się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roksanko, my polecamy. Dobrze się bawiliśmy jak na "starszych nastolatków".

      Usuń
  39. Dinozaury podobają się i dzieciom i dorosłym.
    Fajne takie parki i atrakcje.
    U mnie też jest park z dinozaurami.Ostatnio w czasie nawałnicy jeden sie przewrócił na pole zboża.To dopiero była atrakcja-)
    Fajnie z Wami zwiedzac.
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: