środa, 25 września 2024

Kolekcje rosną, a na blogu cisza ...

 KOLEKCJA SIĘ ROZRASTA

CZEŚĆ!!

Minął miesiąc od ostatniego wpisu. Blog jakoś został w tyle. Pojawia się ciągle coś na FanPage, Instagramie czy innych Social-Mediach. Czas wrócić, bo zaległości (o których ciągle piszę co jakiś czas) jest bardzo dużo i skala się powiększa.
Powiększa się też kolekcja, bo z zakupami ciekawych dla nas zestawów nie rezygnujemy. Czy składamy? - no ostatnio nie. Piękna pogoda, wyjazdy i urlop to czas oderwania się od większości zajęć codziennego życia. Nastała jednak jesień, wracam i do Was, tu na blog. Spróbuję chociaż niewielką część zaległości nadrobić.

Na pierwszy rzut idą wszystkie nasze klockowe i puzzlowe zdobycze. STARTUJEMY ⏬⏬⏬⏬

😍 SIERPNIOWE ZAKUPY NA LEGO.COM 😍
Nazbierałam wystarczająco dużo punktów, które mogłam wymienić na bon o wartości 400zł. Mogłam kupić za darmo w sklepie oficjalnym Lego sporo zestawów mniejszych lub jeden duży pomniejszony o tą kwotę. Wybrałam drugie rozwiązanie. Dodatkowo do zakupów wpadły aż dwa gratisy. Czyż to nie świetna okazja?
⏩ LEGO CREATOR EXPERT 10297 - Hotel butikowy (3066el.)
Główny zakup pomniejszony o rabat zebrany z punktów Insiders.
LEGO PROMOCYJNE 40588 - Doniczka (292el.)
Gratis przy zakupach powyżej wyznaczonej kwoty. Automatycznie dodany do koszyka z zakupami. Obecnie gratis w sprzedaży od ponad 130zł.
LEGO CREATOR 3W1 40691 - Mityczny pegaz (284el.)
Gratis powyżej określonej kwoty zakupowej. Automatycznie wpadł do koszyka z zakupami. Obecny koszt zestawu na rynku nie jest niższy niż 85zł.
Ps. Jeśli będzie dostępna w mojej strefie zakupowej, to połaszę się jeszcze na dwa egzemplarze.

💗 URODZINOWO - IMIENINOWY PREZENT OD MĘŻA 💗
We wrześniu mam urodzinki (08), a parę dni później imieniny (16). Tradycja musi być, ponieważ udajemy się mniej więcej w tym czasie na urlop. Tak więc urodziny i imieniny - czasem na nasz dwutygodniowy odpoczynek 💏.
Akurat w dniu moich urodzin byliśmy przed wyjazdem na wakacje więc mąż wziął mnie co Carrefoura i prosił abym wybrała sobie zestawy jakie chciałabym dostać. Niektórzy pewnie myślą, że to brak niespodzianki itd., ale szczerze lepiej kupić co kto chce niż później 😖😖😓😔. Wybrałam dwa większe zestawy i dwa słodkie maluszki.
LEGO ICONS 10313 - Bukiet z polnych kwiatów (939el.)
Polowałam od dawna na ten zestaw. Niej jestem fanką żywych kwiatów doniczkowych, ale takie z klocków zawsze na plus.
LEGO ICONS 10329 - Małe roślinki (758el.)
Podobnie jak zestaw powyżej. Niemniej kaktusy wydają się być łatwe w obsłudze. Z drugiej strony jak znam siebie, to żywe kaktusy też jestem w stanie uśmiercić. Dobrze, że mamy ich klockową wersję w różnych rodzajach.
LEGO CITY 60424 - Quad badacza dżungli z pandą czerwoną (92el.)
Niewielki zestaw, w sam raz na jedno szybkie posiedzenie. Plus za zwierzątko - czerwoną pandę. Bardzo lubię te zestawy, które mają odlewy zwierząt. Też je kolekcjonuję. Jeśli mapa i kompas to są nadruki a nie naklejki - będę przeszczęśliwa.
LEGO FRIENDS 42635 - Samochód do pielęgnacji psów (60el.)
Drugi niewielki zestaw, tym razem z serii Friends. Seria ta daje na prawdę wiele ciekawych i ładnych odlewów zwierząt. W tym zestawie dostajemy dwa pieski. Ciekawostką jest, że jeden piesek porusza się na wózku.

😁 WRZEŚNIOWA WĘDRÓWKA PO SKLEPACH 😁
Zakończyła się zakupami kloców oraz kilku pudełek puzzli. Zacznę może najpierw od puzzli. Wzory te zobaczyliśmy w PEPCO podczas naszego urlopowego wypadu. Nie kupiliśmy ich na wakacjach, bo mieliśmy nadzieję, że będą w mieście blisko nas. Nie pomyliliśmy się.
Trzy piękne panoramy z różnych uniwesum: Minionki, Harry Potter oraz Star Wars. Każde po 1000 elementów. W Carrefour trafiliśmy na pudełko 4w1 z Sonic'em.
Puzzle mamy za sobą. Dorzućmy teraz pudełka z klockami marki LEGO 😁. 12 pudełek z losowymi figurkami i zestaw z CITY w świetnej cenie.
LEGO MINIFIGURKI 71047 - Dungeons & Dragons
Nie myślałam, że będziemy je kupować ale jakoś tak wleciały do koszyka. Dzisiaj jestem zadowolona z wyboru. Cieszę się, że mamy cały komplet. Kartoniki kupione w Carrefour.
LEGO CITY 60359 - Wyzwanie kaskaderskie, rampa z kołem do przeskakiwania (144el.)
Brakujący zestaw, jeden z kilku, z serii związanej z motocyklami - Stuntz. Nie wiem dlaczego, ale ominęliśmy ostatni rzut. Teraz śpieszę się aby te ostatnie zestawy z 2023 roku jak najszybciej zebrać. Zestaw kupiliśmy w stacjonarnym sklepie Świat Zabawek. Mało tego - kosztował niecałe 43 zł 😎.

W tym miejscu powinny pojawić się jeszcze ostatnie zakupy, które zrobiliśmy na KLOCKONie w Będzinie (impreza dla fanów klocków odbyła się 21-22.09.2024r.). Temat wróci w kolejnych postach - wypatrujcie.

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA WPISU. NAPISZCIE, CZY KTÓRYŚ ZESTAW / PUZZLOWY OBRAZ SKRADŁ WASZE SERCE.  MOŻE COŚ MACIE Z NASZYCH ŁOWÓW W KOLEKCJI. 
DAJCIE ZNAĆ, CZY KTÓRYŚ ZESTAW CHCIELIBYŚCIE SZYBKO ZOBACZYĆ TU NA BLOGU.

ZACHĘCAM DO OBSERWOWANIA IG ORAZ FANPAGE  - TAM TEŻ SPORO SIĘ DZIEJE.

3 komentarze:

  1. Wow. jesteś szalona! Najbardziej podobają mi się te Małe roślinki. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardziej szaleni ludzie ode mnie. Uwierz mi :D To jeszcze nie wszystko, bo są jeszcze małe zakupy z KLOCKONU.

      Usuń
  2. Jesteście niesamowitymi pasjonatami, chyba macie więcej niż w sklepie.Doniczka i kwiaty wymiatają, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: