niedziela, 18 sierpnia 2024

Lego BRICK HEADZ 40615 - Tuskeński rabuś

 TUSKEN RAIDER

Seria: BRICK HEADZ

Ilość elementów: 152

Rok wydania: 2023

Numer katalogowy: 40615

Wiek: 10+

CZEŚĆ!

Zestawy z serii Lego Brick Headz są ostatnio przeze mnie namiętnie kupowane. Pokochałam tą serię w momencie kiedy złożyłam pierwszą brickheadzową figurkę z uniwersum Pottera. Obecnie jestem na bieżąco z każdym zestawem - gdy pojawia się, ląduje on do koszyka i leci prosto do naszej domowej kolekcji. Czas poszukać tych starszych numerków (ojć to będzie boleć 💰💰💸). Obecnie mamy 41 zestawów❗❗ czyli 80 różnych figurek ❗❗, z różnych uniwersum.
Zanim pokażę zawartość dzisiejszego zestawu związanego ze STAR WARS, to popatrzmy na tył pudełka. Bardzo podobają się mi te filmowe wstawki, dzięki temu możemy porównać naszą postać z klocków, jej odwzorowanie a wygląd postaci z filmu.
Nacinam jedną taśmę zabezpieczającą zawartość i wyciągam to co tam w środku się znajduje. Trzy woreczki z klockami, jedna luzem wrzucona czarna płytka oraz instrukcja składania. Naklejek brak, tylko nadruki na klockach (HURRA!!).
Pięćdziesiąt stron instrukcji i 51 kroków budowania aż ukaże się nam w pełni Tuskeński Rabuś. Muszę powiedzieć, że z początku jego głowa ogromnie mnie śmieszyła, ale została bardzo dobrze odwzorowana. Zestaw składało się mi bardzo przyjemnie, zresztą jak każdy z tej serii. Bardzo polecam.
Jeśli macie w domu lub w rodzinie fana STAR WARS  to ten zestaw na pewno sprawi radość tej osobie. Będzie to dobry prezent.
I na koniec, zobaczcie ile elementów zapasowych zostało. Drobnica, bo drobnica ale w końcu to kolejne klocki, które przydadzą się do budowy własnych konstrukcji.
❓❓ JAK TOBIE PODOBA SIĘ TEN ZESTAW ❓❓

1 komentarz:

Ludzi z pasją było tutaj aż: