sobota, 20 kwietnia 2024

Przeźroczyste podstawki na figurki z klocków

 PODSTAWKI Z TEMU NA FIGURKI

LEGO BRICK HEADZ

CZEŚĆ!!

Jak pewnie zauważyliście (bo nie raz o tym piszę), stałam się fanką kanciastych figurek z Lego Brick Headz (zobacz tutaj). Figurek z klockowej serii jest już ponad 220 sztuk. Przeglądając różne zagraniczne profile, nie raz trafiłam na przeźroczyste półeczki o różnej wysokości do ekspozycji różnych figurek.
Grzebałam tu i tam, tam i tu aż bardzo bliska mi osoba powiedziała bym zobaczyła aplikację TEMU na telefonie lub witrynę na kompie. To był strzał w 100-tkę! Znalazłam to czego szukałam od dłuższego czasu.
Prawdziwa nazwa to: Stojak akrylowy, który ma różne warstwy: 3,4,6 oraz szerokości: głownie 30cm lub 40cm. Ceny są różne i czasem idzie dorwać taki stojak w na prawdę niskiej cenie (strona na Temu podglądowa). Poniżej 4stopniowy stojak - 30cm.
Nas głównie interesował wymiar 30cm, bo tyle mają nasze półki w salonie. Dzięki pomocy wspaniałej osoby zamówiliśmy dwa czterostopniowe i jeden trzystopniowy stojak. Całość przychodzi solidnie owinięte w folię rodzaju bąbelkowej lub niewielkim kartoniku. W środku nie ma instrukcji, za to są różnej długości nóżki, śrubki, śrubokręt oraz zafoliowane akrylowe półeczki z obu stron. Składanie jest bardzo proste i intuicyjne, ale mała instrukcja mogłaby zostać dodana.
Rozłożenie figurek na stojaku 3-stopniowym
Jak możecie zauważyć, w jednym rządku na 30cm możemy postawić obok siebie 5 figurek. Stojak jest stabilny i nic się nie kołysze.
3-stopniowy stojak sprawdza się rewelacyjnie w gablotce. Był kupiony na próbę, a że zdał egzamin pozytywnie, to zaopatrzyłam się w dwa kolejne ale już 4-stopniowe by mieć więcej miejsca na figurki.
Stojak z 3 półeczkami umieściłam na środku, z kolei te co mają 4 półeczki na najwyższej i najniższej kondygnacji. Zrobię Wam zbliżenie na każde z nich.
Ps. Obecnie szukam jeszcze rozwiązania podobnego pod minifigurki.

Jak się Wam podoba takie rozwiązanie? Podstawki te doskonale sprawdzają się też do szaf z kubkami czy innych wystawowych, kolekcjonerskich rzeczy. Za duże są jednak na minifigurki - ale to moja ocena.

2 komentarze:

Ludzi z pasją było tutaj aż: