środa, 24 kwietnia 2024

Lego DUPLO 30648 - Wieloryb (3w1)

 WHALE (ang.)

Seria: DUPLO

Ilość elementów: 9

Rok wydania: 2023

Numer katalogowy: 30648

Wiek: 1,5 +

CZEŚĆ!!

Bardzo lubię serię DUPLO mimo, że dedykowana jest ona dla najmłodszych odbiorców. Czasem kupuję różne mniejsze zestawy dla mojego kochanego chrześniaka. I są zestawy które kupuję przynajmniej w dwóch egzemplarzach - jeden zostaje u nas w domu, drugi wpada jako prezent dla młodego.

Dzisiaj wpada nam DUPLO w wersji polybaga oraz z 3 różnymi konstrukcjami. Patrząc na obrazek mam wrażenie, że wszystko są to istoty morskie. Główny wieloryb - na pewno. Pozostałe dwa zwierzątka to (według mej wyobraźni) foka oraz konik morski. Czy Wy też widzicie też te zwierzątka, czy macie inne pomysły? Dajcie znać koniecznie w komentarzu ⏬⏬⏬.

Po rozcięciu saszetki wyciągamy zawartość. Luzem 9 klocków oraz broszurkę z polecanymi zestawami dla dzieci.
Wewnątrz saszetki nie znajdziemy instrukcji składania. Musimy pogłówkować i zdać się na swoją intuicję. Na prawdę tych 9 klocków o sporych rozmiarach szybko możemy złożyć patrząc tylko na namalowane na polybagu zwierzątka.

WIELORYB
Tytułowy bohater. Zbudowany jest ze wszystkich klocków zamieszczonych w saszetce. I wydaje się mi, że jest on najlepiej wykonany.
KONIK MORSKI
Drugie zwierzątko wg mojej wyobraźni to konik morski - zgadzacie się?
FOKA
Ostatnie zwierzątko to wg mnie foka. A Wy jak myślicie?
Wszystkie zwierzątka obok siebie wyglądają dobrze ponieważ pasują kolorystycznie. Cieszę się, że zakupiłam 3 te same polybagi i mogę je razem ze sobą zestawić. Z Chrześniakiem układałam równocześnie poszczególne zwierzątka i była to świetna zabawa.
Ps. Napiszę na końcu, że bardzo lubię te wielkie DUPLO-kwiatuszki, które dostajemy w tym zestawie w dwóch kolorach. 

4 komentarze:

Ludzi z pasją było tutaj aż: