środa, 17 kwietnia 2024

#414 TREFL 200 elementów - STAR WARS

 STAR WARS

Firma: TREFL

Ilość elementów: 200

Rozmiar: 48 x 34 cm

Numer katalogowy: 13206

CZEŚĆ!

Puzzlowa galeria rośnie w siłę. Czy są tutaj fajni STAR WARS? Jeśli tak to polecam tą piękną układankę z tego uniwersum. 200 elementów to może nie tak mocno skomplikowany wzór jak przyjemny w układaniu. Pocięte puzzle są o wiele większe niż standardowe.
Nie jestem wielką fanką serii Gwiezdnych Wojen, ale z przyjemnością ułożyłam ten wzór. Czy było coś co sprawiło trudność - nic, więc myślę że z powodzeniem młodsi fajni na pewno sobie poradzą z ich ułożeniem.
Co sądzisz o tym wzorze? Układałabyś / układałbyś ?

3 komentarze:

  1. Ja tam bym układała, choć jakąś fanką Gwiezdnych Wojen nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem aż taką, mimo że każdy odcinek oglądałam z mężem - czyt. szalony fan Star Wars.

      Usuń
  2. Lubię wszelkie łamigłówki, w tym puzzle, więc układałabym z wielką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: