czwartek, 22 lutego 2024

#410 TREFL 500 elementów - MINIONKI

 MINIONS THE RISE OF GRU

Firma: TREFL

Ilość elementów: 500

Rozmiar: 48 x 34 cm

Numer katalogowy: 37432

CZEŚĆ!

Drugi dzień z MINIONKAMI czas zacząć. Skąd ostatnio tylee puzzli wlatuje? Klocki wrócą 😄😅 - nie martwcie się. Jestem po zabiegu szpitalnym i do końca miesiąca mam L4 aby wszystko się ładnie zagoiło po ingerencji wewnętrznej. Tyle musi Wam wystarczyć jeśli o wyjaśnienie chodzi.

Wzór ten do złożenia był najtrudniejszy ze wszystkich czterech układanek. Wszystko za sprawą środkowej długiej części na której mamy wieżę z Mionionków wokół Młodego Gru i specyficzne fioletowe tło, które wydaje się, że jest ruchome.
Układalibyście?

4 komentarze:

  1. Szacun, ja zdecydowanie nie ,zbyt trudne a Tobie rychłego powrotu do zdrowia, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, niesamowite :) Podziwiam, ja nie mam ręki do puzzli. Wszystkiego dobrego i dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie układałam puzzli
    Pozdrawiam nadzieją na uśmiech rumianego księżyca dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Minionki to pocieszny motyw jest. Świetne puzzle:)

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: