niedziela, 18 lutego 2024

#407 TREFL 588 elementów - Ruiny w Rzymie

 RZYMSKIE RUINY

(temat obrazu nadany przeze mnie)

Firma: TREFL

Ilość elementów: 588

Rozmiar: 48 x 34 cm

Numer katalogowy: 93412

CZEŚĆ!

Drugi wzór, który dostałam na moje n-te urodzinki od koleżanek z pracy też złożony jest z 588 elementów. Muszę szczerze przyznać, że puzzle chciały mnie pokonać, ale się nie dałam. Zdążyłam je ułożyć nim zwiałam do szpitala. Aaa no tak, trzeba o siebie zadbać.
Czy wzór był trudny?  - częściowo tak, bo cegiełki mieniły się w oczach. Najszybciej poszło z łukiem, który jest do nas bokiem obrócony, bazyliką oraz fragmentem z drzewami. Nawet niebo nie dało mi tak popalić jak fragmenty ruin. Mimo wszystko polecam wzór, bo efekt końcowy jest bardzo dobry.
Układalibyście?

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne, ale jednocześnie dość trudne do ułożenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Fajnie byłoby mieć puzle z miast, w których się było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych sklepach internetowych można zamówić puzzle z własnym zdjęciem. Myślę, że nie ograniczeń dot. tematyki 😀

      Usuń
  3. Super widok. Robi wrażenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: