środa, 17 stycznia 2024

BARON - Kocie języczki

 TEST SŁODKOŚCI

CZEŚĆ!

Od czasu do czasu pojawi się przerywnik, który nie jest związany ani z klockami ani z puzzlami. Tym przerywnikiem będzie między innymi post związany z testowaniem słodkości (i nie tylko słodkości). Testy te są nowością na blogu. Cykliczność pojawienia się takich postów - nieznana, bo będą jeszcze inne przerywniki.

Dzisiaj wlatują czekoladki znane wszystkim (a może nie każdy je zna jednak - napiszcie w komentarzu) jako KOCIE JĘZYCZKI. Producentem pralinek z mlecznej czekolady jest firma BARON. Muszę przyznać, że za dzieciaka bardzo lubiłam jeść te smaczne pralinki. Bardzo długo nie mogłam na nie trafić, aż ostatnio znalazłam je w Dino Polska. Zbliża się Dzień Babci (21.01) i Dzień Dziadka (22.01)więc dużo ciekawych bombonierek znalazły się w tym niewielkim markecie.
Pudełka mają kształt prostokąta i wieczko otwierane do góry.
W środku znajdziemy ułożone w dwóch rzędach pralinki w kształcie języka / łezki. W każdym rzędzie jest dziesięć sztuk. Razem mamy 20 sztuk.
Kiedy podniesiemy pralinkę naszym oczom ukaże się wzorek kotka z dłuuugim ogonem 🐈. Ciężko robiło się mi zdjęcia wzorku na czekoladkach, ale coś tam widać (jak coś to na pudełku jest ten wzorek namalowany).
Jak oceniam pralinki? - Są bardzo słodkie, ale też smaczne. Bardzo polecam do porannej herbatki czy kawki.
Pudełko jest bardzo ładne i świetne, że mamy na nim angielski napis: Best Wishes - czyli Najlepsze życzenia - posłuży nam jako mały, słodki podarek na urodziny, imieniny lub inną rocznicę.

Moja ocena to:
🍥🍥🍥🍥🍥/🍥🍥🍥🍥🍥

5 komentarzy:

  1. Jest kiciuś, widzę go! :)
    Nie znam tych pralinek, raczej unikam słodyczy, ale... warto wiedzieć, czasem trzeba kupić na jakąś okoliczność :) Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ich fajnie ten kotek na nich wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Też je bardzo lubiłam. W piątek biegnę do Dino :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że kiedyś jadłam kocie języczki, ale to było dawno, dawno temu... Pięknie opakowane... mogą być miłym prezentem na Dzień Babci czy Dziadka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jacie jak dawno ich nie jadłam. Aż ochoty nabrałam 😀

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: