poniedziałek, 18 grudnia 2023

#396 FSC 134 elementy - Wilk

 WILK

Firma: FSC

Seria: Puzzle Animal

Ilość elementów: 134

Rozmiar: 28 x 33 cm

Numer katalogowy: 2980-6221-1

CZEŚĆ!

Dzisiaj wpada piąty wzór nieregularnych puzzli od FSC, które zakupiliśmy w ACTION. W ręce wpada niewielkie pudełko. Z pudełka wyciągamy puzzle zapakowane w worek strunowy oraz maleńką karteczkę z podpowiedzią ułożenia wszystkich puzzlowych elementów.
Nie korzystałam prawie z tego wzoru, starałam się ogarnąć puzzle sama. Muszę powtórzy się z tym samym co pisałam wcześniej: im więcej elementów, tym więcej czasu spędziłam aby ułożyć dany wzór. Efekt końcowy zawsze wynagradza ten trud.
Standardowo w głowie wilka schowane są różne puzzle o zwierzęcych kształtach. Kilka z nich wyciągnęłam, aby je Wam pokazać. Czy widzicie inne zwierzątka? - dajcie znać w komentarzu.
Ps. Jutro ostatni puzzlowy obraz z serii. :) Standardowo post pojawi się o godzinie 05:00. Zapraszam.

6 komentarzy:

Ludzi z pasją było tutaj aż: