sobota, 7 października 2023

Lego BRICK HEADZ 40618 - Kingsley Shacklebolt i Nimfadora Tonks

 KINGSLEY SHACKLEBOLT & NYMPHADORA TONKS (ang.)

Seria: BRICK HEADZ

Ilość elementów: 250

Rok wydania: 2023

Numer katalogowy: 40618

Wiek: 10+

CZEŚĆ!!

Kolejny zestaw z serii BRICK HEADZ związany z uniwersum Harry'ego Pottera wydany w roku 2023. Cały czas nie umiem zrozumieć dlaczego tą serią nie zainteresowałam się wcześniej. Dzisiaj do zgarnięcia jest na prawdę sporo "kanciastych postaci". Są to postacie z filmów czy bajek, gwiazdy (np. piosenkarki czy piłkarze) a także zwierzątka. Nie wiem czy kiedykolwiek zbierzemy wszystkie, ale obecnie kolekcja rośnie w siłę.

Zobaczmy na tył pudełka. Nie różni się on niczym od pozostałych ostatnich dwóch - też mamy rozrysowane trzy zestawy. Obecnie omawiany i wcześniejsze, które już znajdziecie na blogu (kliknij tutaj).
Nie obraziłabym się gdyby wyszły inne postacie związane z Ministerstwem Magii albo Zakonem Feniksa.

211. KINGSLEY SHACKLEBOLT

Za dużo o nim nie napiszę, ale jest członkiem Zakonu Feniksa i prężnie działa wśród przeciwników Sami Wiecie Kogo. Z tego co zauważyłam to jest on jedynym ciemnoskórym magiem, którego poznajemy w książce i filmie. Jak się mylę, poprawcie w komentarzach. Podoba się mi jego nakrycie głowy. Bardzo ładnie wyszło (to nie naklejki) a w ręku trzyma różdżkę.
212. NIMFADORA TONKS

Tak jak Kingsley, znajduje się w armii Zakonu Feniksa. Potrafi przybrać postacie różnych zwierząt i na dodatek genialnie odwzoruje ich głosy. Nosi różowe włosy i ma swój styl ubioru. Nimfadora została wyposażona w różdżkę, tak samo jak jej dzisiejszy, klockowy partner.
Obydwie figurki prezentują się dobrze. Od razu widać co to są za postacie.
Po złożeniu figurek zostało kilka elementów, co jest brane u mnie za plusik. Plus największy za nadruki oczu i za różdżki - ich nigdy za mało.
Kanciasta seria BRICK HEADZ ma swoich miłośników i przeciwników. Mi bardzo seria przypadła do gustu. Myślałam o kolekcjonowaniu figurek FUNKO POP. Mam ich parę, ale kanciaste postacie z klocków, bardziej skradły moje serducho 😍.
Nie znaczy się, że kilka funkopop figurek w kolekcji nie mamy. Oj mamy, ale kiedy będą posty z nimi związane - nie wiadomo 😆😅😎. 

2 komentarze:

Ludzi z pasją było tutaj aż: