wtorek, 10 października 2023

Gazetka Lego Ninjago 8/2023

 KAI - NOWY SEZON - POWSTANIE SMOKÓW

CZEŚĆ!!

Nowy sezon, nowe ubiory naszych wojowników - NINJAGO POWSTANIE SMOKÓW. Bardzo czekam na wszystkie dostępne figurki z tego sezonu - taaa - nadal nie oglądnęłam ani jednego odcinka i jestem zielona w temacie. Minifigurki są jednak czaderskie i tyle. Takie moje zdanie, którego nie zmienię.
Na pierwszy ogień idzie ognista postać czyli KAI, rozpalony do czerwoności.
Jedna głowa, ale dwie miny, niesamowite nadruki na nóżkach i torsie, a do tego ta maska. KOSMOS 😍. Czekam na kolejnych zamaskowanych bohaterów. Nim jednak to nastąpi - 05 września 2023 r. wlatuje LORD RAS. Zagalopowałam się i jakimś cudem nie zrobiłam ujęcia tejże zapowiedzi.
Za to pokażę dwa plakaty na koniec 😆, które były do zgarnięcia w tym numerze magazynu. Który lepszy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ludzi z pasją było tutaj aż: