piątek, 15 września 2023

Zakupy w oficjalnym internetowym sklepie LEGO

 UZUPEŁNIENIE KOLEKCJI Z SERII:

BRICK HEADZ - SIERPIEŃ 2023

CZEŚĆ!!

Mamy już połowę września a tu zakupy z sierpnia 2023, zrobione przez internet w oficjalnym sklepie LEGO®. Wolę robić zakupy na innych platformach lecz niestety seria BRICK HEADZ dostępna jest tylko w oficjalnych sklepach firmowych. Można je owszem znaleźć na Allegro, Amazon itd, ale w droższych cenach niż cena katalogowa zestawu. Z drugiej strony jest to nieuniknione do uzupełnienia serii. Wiele zestawów z lat poprzednich zostało już wycofane z produkcji (np. spóźniłam się by kupić zestaw: 40496 Voldemort, Nagini i Bellatrix - jestem niejako zmuszona odkupić ten zestaw z rynku wtórnego).
Jeden zestaw z tej serii pokazałam Wam już na blogu. Jeśli został przez Was pominięty wrzucam linka:

Obecna nasza kolekcja z tej serii to 15! pudełek z których łącznie mamy aż 30! postaci oraz zwierzątek. Do zebrania jednak jest już 213!, ponieważ pojawiły się we wrześniu dwa kolejne.

Po takim troszkę przydługim wstępie, zaglądnijmy do pudełka i zobaczmy z bliska co zamówiłam.
👉 40377 - Kaczor Donald - 90 elementów - 2020r.;
👉 40476 - Kaczka Daisy - 110 elementów - 2021r.;
👉 40495 - Harry, Hermiona, Ron i Hagrid - 466 elementów - 2021r.;
👉 40624 - Alex - 86 elementów - 2023r.;
👉 40625 - Llama - 100 elementów - 2023r.;
👉 40626 - Zombie - 81 elementów - 2023r.
Napiszcie w komentarzu, która "figurka" skradła Wasze serducho ❤.

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam Lego - nawet dzisiaj będąc na zakupach zachwycałam się niektórymi zestawami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alex, bo tak ma na imię mój wnuk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne klocki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczarowała mnie Kaczka Daisy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hagrid... świetny. Kaczuszki też fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, masz imponującą kolekcję! To świetnie, że udało Ci się uzupełnić ją o kolejne postacie.

    Wybrać jedną? Są zbyt fajne wszystkie! :D Chyba najbardziej wpadła mi w oko Daisy i Donald, choć te z Harrego Pottera też super. :D

    Gratuluję zdobyczy i życzę dalszych wspaniałych zakupów kolekcjonerskich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca. Pokochaliśmy serię Brick Headz :D ma swój urok.

      Usuń
  7. Świetna kolekcja różnych klocków lego. 👍🙂

    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serducha 🤗🙋‍♂️💖
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat jedna seria, ale różne wzorki. Kolekcja rośnie.

      Usuń
  8. Bardzo fajna kolekcja różnych klocków lego. Coś wspaniałego na prezent dla dziecka 👍🙂

    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serca 🙋‍♂️🤗🧡
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  9. Daisy i postacie z Harrego Pottera mnie najbardziej urzekły. Z przewagą dla Daisy chyba jednak. ;)

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: