poniedziałek, 14 sierpnia 2023

Makieta LEGO MINECRAFT cz.1

 MAKIETA LEGO MINECRAFT - POCZĄTEK

CZEŚĆ!!

Zakończyłam na tą chwilę prezentację wszystkich zebranych zestawów, które znajdują się w naszej kolekcji z serii LEGO MINECRAFT oraz gazetek. Mamy (na tą chwilę) 14 zestawów!! - czego się totalnie nie spodziewałam, ponieważ nie gram w grę, nie przekonała mnie ona do siebie. Nie będę tworzyć specjalnej listy wszystkich zebranych zestawów w tym poście, bo znajdziecie je w odpowiedniej zakładce po lewej stronie bloga. To samo dotyczy prasówek.

W maju robiliśmy wielkie porządki odświeżeniowe. Blaty dwóch komód w salonie stoją puste, dlatego pomyślałam, że warto coś na nie postawić. Padła propozycja stworzenia dwóch makiet. Miejsca nie ma jakoś specjalnie dużo (chodzi o szerokość: 40cm, bo długość jest ponad 1m) i jeszcze przeszkadza jedna wisząca szafka na ścianie. Wstępnie myślałam o mini-miasteczku. Później kombinowałam coś z serią Lego Friends i 5-cioma zestawami z Cyrkiem (zestawy są na blogu). Niestety mały rollercoaster jest za szeroki.
Udałam się do naszego HOBBY ROOMU (pokój z miejscem na nasze pasje czyli puzzle i klocki) i uznałam, że może seria MINECRAFT byłaby najodpowiedniejsza. Zniosłam wszystkie zestawy, położyłam płytki i kombinowałam jak zacząć to wszystko ogarniać.
Stworzyłam coś na zasadzie Pszczółkowego lasu, Grzybowej osady a z prawej strony, na wodzie wyłania się Świnkowy tunel oraz Świnkowe skały.
I może wszystko byłoby fajnie, ale zrozumiałam że jest tu troszkę za gęsto i za ciasno. Postanowiłam więc zrobić pierwsze modyfikacje i dołożyłam jedną zieloną płytkę z lewej strony oraz jedną niebieską z prawej.
Przesunęłam nasz Świnkowy tunel bardziej na środek wody. Dało mi to sporo miejsca i nie jest już tak wszystko na raz. Dzięki temu mogłam stworzyć nową ciekawą scenkę ataku na Świnkowy tunel w którym mieszkają Alex i Steve. Z morza wyłaniają się Utopce, a na dachu Świnkowego tunelu zasiadł wielki Zombie.
Kochani,
dajcie znać jak podoba się Wam moja mała makieta. Obecnie jest znów troszkę rozgrzebana i patrzę na zapasy klocków oraz szukam tych, które potrzebuję aby troszkę iść dalej. Pojawiają się przeróżne koncepcje.
Na tą chwilę mogę napisać, że planujemy zakup jeszcze innych ciekawych domków do makiety.
👉 Rezerwat pandy (21245);
👉 Dyniowa farma (21248);
👉 Dom aksolotla (21247);
👉 Wioska lamy (21188);
👉 Bastion miecza (21244).


28 komentarzy:

  1. Ciekawe kto ma więcej frajdy w składaniu - dziecko, czy rodzic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MaB w naszym domu nie ma dzieci 🙈. Więc odpowiedź jest jednoznaczna w tym wypadku.

      Usuń
  2. Wow, świetna robota. Pięknie to prezentuje się i myślę, że taka wspaniała będzie ozdoba, którą można położyć na półkę.

    Pozdrawiam cieplutko i z całego serca 🙋‍♂️🤗💖
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem świetnie to wyszło. Nie ma to jak lego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 14 zestawów to imponująca liczba. Wszystko wyszło świetnie, jak dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać, ale jeszcze nie ma tu wszystkiego i kilka potrzebuję dokupić :)

      Usuń
  5. Świetny ten świnkowy tunel 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwa legomania! Świetnie to wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam za młodu totalną obsesję na punkcie klocków lego:D aż miło mi teraz patrzeć na ową budowlę:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wyszło. Ja z dzieciństwa nie pamiętam klocków LEGO. Były za to inne.
    Pozdrawiam serdecznie z moich zielonych stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia i serdecznie też i słonecznie pozdrawiam.

      Usuń
  9. Podziwiam Ciebie za Twoją miłość do klocków. Świetnie że rozwijasz swoje pasje i nawet masz gdzie je prezentować. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo dziękuję za ciepły komentarz. Wciągnęło mnie tak samo jak puzzle. Ważne aby mieć w życiu pasję, to daje rozwój.

      Usuń
  10. Świetnie wygląda :) miło popatrzeć na takie budowle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Będzie rozbudowa za jakiś czas i aktualizacja.

      Usuń
  11. Powstała bardzo fajna budowla :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie to wygląda! Aż mi się przypomniały czasy jak grałam w Minecrafta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie grałam, tzn. próbowałam ale nie ogarniam tej gry :(

      Usuń
  13. Powstała fajna budowla :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta budowla.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: