poniedziałek, 6 marca 2023

Zaszroniony dzień

 

CZEŚĆ!!

Lubię czasem wyjść gdzieś z aparatem na zewnątrz i zrobić zdjęcia nie tylko puzzlom czy klockom. W piątek (03.03.2023r.) cały dzień był u nas szron. Skorzystałam z okazji i zrobiłam kilka ujęć. Rozsiądźcie się wygodnie i oglądajcie.








Szron (wikipedia) - osad atmosferyczny, tworzące drobne lodowe kryształki w postaci igieł, piórek na poziomych powierzchniach.
Na koniec jeszcze dwa ujęcia krokusów w tej zimowej (jeszcze ) osłonie.


Kochani, na dzisiaj to już wszystko.
Zapraszam na kolejny post, który już jest tuż tuż.
Miłego tygodnia.

14 komentarzy:

  1. Oj szroni teraz nieźle, co noc przymrozki, więc pole dla obiektywu spore!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcia. Krokusy w tej zimowej odsłonie szczególnie... Walka pór roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne są Twoje oszronione zdjęcia. Wielka szkoda, że tak rzadko pokazujesz to otaczające piękno.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo. Wiele razy rozmyślałam na rozdzielenie tematów blogowym tzn. Stworzyć osobne puzzle / klocki a tutaj cała gama innych zdjęć - kulinaria, podróże ... Zakładałam, kasowałam itd. Chyba wolę mieć jeden blog do wszystkiego, a może jednak warto mieć ich kilka? Pomyślę jeszcze nad tym.
      Serdeczności.

      Usuń
  4. Kocham takie fotki... Te lodowe igiełki są bajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotki:) Zwłaszcza to objedzone gronko wyszło fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wyszły Ci na zdjęciach "igiełki" szronu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: