środa, 18 stycznia 2023

#388 Trefl - 500+1 elementy - Dzikie koty w dżungli

 DZIKIE KOTY W DŻUNGLI

Firma: TREFL

Seria: Wooden Puzzle

Ilość elementów: 500+1

Rozmiar: 37,5 x 25,4 cm

Numer katalogowy: 20152

Cześć!!

Dzisiaj post będzie bardzo długi, bo jest szczególny ponieważ pierwszy raz miałam do czynienia z puzzlami drewnianymi. Rozsiądźcie się wygodnie i zapraszam do wnikliwej recenzji tych wyjątkowych puzzli.

Na pudełku znajdziemy masę cennych informacji. Między innymi numer katalogowy, certyfikat UE, nazwę, serię, ilość elementów ... Dowiemy się też, że puzzlowy wzór zawiera bardzo dużo elementów nieregularnych w tym 50 unikatowych figurek zwierząt.

Aby dostać się do środka pudełka, nacinany plomby i zdejmujemy górną część, podnosząc do góry. W środku znajdziemy ładnie zapakowaną torebkę papierową z informacją o ECO.
Na brzegach dolnego pudełka, z każdej ze ścian mamy zilustrowane pozostałe (ale nie wszystkie) wzory jakie możemy nabyć, kupując drewniane puzzle - złożone z 500 i 1000 elementów. (Ps. te wzory, które posiadam, dokładnie w sztukach dwóch zaznaczyłam w kółeczku).
"Dzikie koty..." są tematem postu, z kolei "Szczeniaczek" musi troszkę poczekać na swoją premierę.

Skoro już dotarliśmy do wnętrza pudełka, zaglądamy teraz do torebki, jak wyglądają w niej puzzle.
Wysypuję je na stół i jedno co mogę stwierdzić, nie mamy paproszków po nacięciach! To jest na prawdę wielki plus dla tych puzzli. Brak trocin po cięciu! Czysty blat stołu, nie trzeba zamiatać i zbierać tych okruszków. Kształty są tak bardzo nieregularne, że oczy potrzebują czasu aby się do nich przyzwyczaić. Dodatkowo puzzle te są o wiele mniejsze i drobniejsze. Za to nadruki są przecudne.

Jakie widzicie tutaj zwierzątka?
Pora na układanie. Nie będę owijała w bawełnę, ale dały mi one na początku solidnie popalić. Powstawanie obrazu było mozolne. Niektóre elementy nie trzymały się razem, trzeba było docisnąć i uważać na wielkie luzy. Płakałam przy nich jak małe dziecko.

Później przyszła jakaś siła, jakaś moc. Siedziałam i dłubałam aż wydłubałam cały obrazek.
Łapcie na koniec kilka zbliżeń i szukacie zwierzątek ukrytych na obrazku.





Tymi puzzlami zakończyłam rok 2022. Nie jest to co prawda 400 układanka o której marzę wbić, ale cel coraz bliżej. Otwarcie roku puzzlowego 2023 jest bardzo huczne i wyjątkowe. Już tak w skrócie napiszę, że mam za sobą złożonych już 4 500 puzzli. Ci z Was, co obserwują profil na IG, dobrze wiedzą co tu za kolos wleci za jakiś czas.

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe puzzle, nie mogę oderwać oczu. Przez chwilę się zapaliłam do układania, ale jak napisałaś że początki były takie trudne, to mi się odechciało hehe, nie mam cierpliwości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, warto mimo wszystko podjąć się wyzwania. Gdy tylko mózg przyzwyczai się do nich jest superancko. Tylko cena troszkę odstrasza.

      Usuń
  2. Możliwe, że układanie malutkich puzzli o nieregularnych kształtach wymaga przyzwyczajenia 🤔. Przy kolejnych będzie łatwiej 🙂. Rewelacyjny obrazek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Na razie stopuję w puzzlach, bo układam pewne "maluszki" :)

      Usuń
  3. Drewniane robią wrażenie i opakowanie tez mi się podoba!
    Buziaki:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo kurcze ale cudowne te puzzle 😍😍😍 Ja też takie chce. Coś niesamowitego. Śliczne obrazki. Chyba zachorowałam.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: