poniedziałek, 12 grudnia 2022

Gazetka Lego Ninjago 12/2022

 ZŁOTY COLE + KATANA + KOSA + KARTY

Cześć!!

Grudniowe dni pędzą w ekspresowym tempie. Nawet nie zauważyłam, że ominęłam jedną gazetkę i nie wrzuciłam na blog. Ostatnie dni były smutne ponieważ czekaliśmy na ostatnie pożegnanie z naszym 40-letnim kolegą. Nie miałam z mężem głowy do niczego. Nadal w sumie jeszcze jest mi ciężko i smutno. Czas podobno goi rany, ale czy tym razem też tak będzie - zobaczymy.
Czas na omówienie gazetki Lego Ninjago 12/2022.
Figurka Złoty Cole z uzbrojeniem. :)
W numerze dostajemy piękną figurkę: ZŁOTY COLE. Cole wyposażony jest w złotą katanę oraz złotą kosę. Nadruki na torsiku czy nóżkach też robią dobrą robotę. Na głowie bandana z nadrukowanym znakiem.
Figurka od tyłu w pełnym uzbrojeniu :).
Rozbiorę teraz figurkę i odłożę zbroję na bok. Pod bandaną znajdziemy dwa wyrazy twarzy.
Przód figurki. Cole rozgniewany :)
Tył figurki. Łagodniejsza mina Cole'a. Piękne też ukazane nadruki na torsiku z tyłu.

Do gazetki dołączone zostały karty. Jedną karta limitowana jest nam znana od samego początku - to karta z Mocarnym Zane - to ta na górze w środku. Pozostałe są losowe.
Kart nie zbieramy, ale co wpada to mamy 😆😆.

Myślałam, że ten numer będzie ostatni w roku 2022, ale się pomyliłam. Na koniec grudnia - 28, zagości w punktach z prasą jeszcze jeden 13sty numer. Dostaniemy w nim kolejną MEGAfigurkę, a będzie to Strażnik Zemstonu z kryształowym ostrzem oraz kryształową zbroją.
Coraz to więcej figurek z serii Ninjago (i nie tylko) przybywa do kolekcji. Chyba muszę rozglądnąć się za jakąś ramką by wszystkie ładnie zaprezentować.

Kochani, na dzisiaj to już wszystko. Dziękuję za wszystkie komentarze i obecność. Już jutro kolejny wpis o 5:00 na który serdecznie zapraszam.

2 komentarze:

  1. Fajne figurki, szczególnie ta uśmiechnięta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna figurka tylko ma dwa wyrazy twarzy :). Rzeczywiście ten uśmiech jest przyjemniejszy.

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: