piątek, 18 listopada 2022

Puzzle z uniwersum Harry'ego Pottera

 5 wzorów z uniwersum Pottera

Cześć!

Dzisiaj taki post na szybko, tak w biegu - dosłownie na parę słów. Nie wiem czy wiecie, ale jestem wielką fanką i to od samego początku Pottera. Nie zbieram może wszystkiego co się da, ale puzzlowa galeria rośnie w siłę.
Bardzo ucieszyłam się, że po Minionkach oraz Looney Toones w sieci sklepów Pepco pojawiły się wzory rodem z Hogwartu - 4 sztuki po 500 elementów.

W Carrefour z kolei na promocji wskoczyły panoramy 1000 więc nie mogłam sobie odmówić kolejnego wzoru do kolekcji.
Czas je ułożyć i wszystkie razem powiesić. Zastanawiam się tylko czy wystarczy miejsca na ścianie. A Wy jak myślicie?

Kochani, na dzisiaj to wszystko. Krótko zwięźle i szybko. Jutro kolejny post o 05:00 na który już teraz zapraszam.

8 komentarzy:

  1. Ja równie jestem fanką HP i chętnie bym poukładała takie puzzle ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielu z nas jest fanami Pottera.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się nie zgodzić. Coraz bardziej sobie to uzmysławiam, że fanów tego uniwersum jest na prawdę dużo.
      Za miły weekend - dziękuję z całego serducha.

      Usuń
  3. Wow ale wypas te puzzle. Szkoda że mi koty nie pozwolą układać. Zaraz by wszystko na ziemi było 🤣🤣🤣 Lucyfer nie cierpi jak układam. Pozdrawiam serdecznie.
    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za łobuz. :) A może puzzle tematyczne z kotkami by pozwolił ogarnąć ?

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: