środa, 16 listopada 2022

#383 Usaopoly - 200 elementów - Yoshi Shaped puzzle

 YOSHI

Firma: USAOPOLY

Ilość elementów: 200

Rozmiar: 40,64 x 60,96 cm

Numer katalogowy: CN-BAU/201206/6227

Cześć!

Sięgam daleko wstecz, aby zobaczyć kiedy ostatnio raz pojawił się puzzlowy post 🧩 - dość dawno - ponad miesiąc temu. W sumie nie ma się co nam dziwić, ponieważ więcej czasu wolnego przeleciało nam na składaniu klocków.
Yoshi patrzył na mnie nieubłagalnie od paru dni, kiedy znalazł się w naszym domu. Słodki, zielony stworek i towarzysz Mario w grze w którą grałam za dzieciaka.
Nigdy nie jeździłam po targach staroci. Niewiele mnie one interesowały w sumie, ale przekonały mnie opisywane sytuacji osób z grup puzzlowych czy klockowych. Pisały te osoby o tym, że czasem można znaleźć puzzle / klocki w świetnych cenach, a są to zabytkowe perełki. I w sumie mąż też przebąkiwał, że moglibyśmy pojechać - zrobić sobie wycieczkę.
Mimo mojego negatywnego troszkę nastawienia, wybraliśmy się na taki targ staroci do Cieszyna. Przechadzaliśmy się po stoiskach. Znaleźliśmy parę rzeczy, które pamiętamy z dzieciństwa i takie, które gdzieś zalegają na strychu. Nie liczyłam na cokolwiek aż ...
Tak sobie stało to pudełeczko z Yosh'im, zapakowane jeszcze w folię - nówka, nie otwierane. Dobiliśmy transakcji i ten zielony stworek wszedł do naszej kolekcji.
Jestem głupia za serią "Super Mario". Nie ważne czy to klocki ( spodziewajcie się wielkich recenzji na kilkadziesiąt postów 😆😈, bo troszkę zestawów wyszło) czy puzzle - kilka wzorów też mamy w kolekcji.

Przedstawione tutaj puzzle układało się mi przyjemnie aczkolwiek w kilku miejscach miałam maleńki problem, ale dałam radę. Puzzle zawisną wraz z dołączonym maluteńkim plakacikiem, tak jak na powyższym ujęciu.
Przypuszczam, że skoro wydany został zielony YOSHI, to pewnie wzorów jest więcej, albo przyjemniej jeden z Mario. Nie pozostało mi nic innego, jak poszperać tu i ówdzie a może udać się na kolejny targ staroci - kto wie, może będzie czekać tam na nas kolejny wzór?

Kochani, na dzisiaj to już wszystko. Zapraszam już jutro na kolejny post, który pojawi się standardowo o godzinie 5:00.

8 komentarzy:

Ludzi z pasją było tutaj aż: