sobota, 29 października 2022

Gazetka Lego Jurassic World 7/2022

 OWEN + QUAD

CZEŚĆ!

Dziś szybka prezentacja kolejnego numeru z dinozaurami, ale bez dinozaurów. Dostajemy za to ich trenera i opiekuna - OWENA. Ci z Was, co zbierają gazetki z JURASSIC WORLD czują zawód, bo ... znów Owen 😆. Zaraz zobaczę, czy mam już jakąś gazetkową wersję tej minifigurki.
Mam z numeru 4/2022 Owena, ale częściowo innym wdzianku.
Prosta i niewielka konstrukcja złożona z 37 elementów. Pokaże Wam QUAD z bliska i z różnych stron.



Figurka OWENA z każdej strony.

Poza klockami, w gazetce znajdziemy dwa plakaty. Ciągle ubolewam, że nie można ich powiesić równocześnie.
W numerze znajdziemy też kilka kart. Jedna jest wiadoma - to karta limitowana numer 11 - GŁODNA BLUE (karta na dole po prawej). Pozostałe są losowe.

Kolejny numer zawita do miejsc z prasą już 17 listopada 2022r. W numerze 34 klocki i POSTERUNEK Z ŁOWCĄ DINOZAURÓW I RAPTOREM. Szkoda, że raptor nie będzie w innych niż standardowych barwach.

🧱🧱🧱   🧱🧱🧱

Kochani, na dzisiaj to już wszystko. Zapraszam jutro o 5:00 na kolejny post.

4 komentarze:

  1. Szkoda, że bez dinozaura, ale za to z fajnym autkiem i ludzikiem, plakaty i karty też są super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak kupowałam kiedyś BRAVO i ubolewałam jak dwa fajne plakaty były na tej samej kartce papieru.
    Świetny zestaw, ale ja również dodałabym jeszcze dinozaura. Dobrze, że będzie w kolejnym numerze :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olimpio. Bravo pamiętam i ja. Też zbierałam.
      Dinuś już w kolejnym numerze - czekamy :)

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: